Koje su najbolje web-stranice rezervaciju hotela u 2022?

20 siječnja, 2023 Justine. S
Home > Marketing > Koje su najbolje web-stranice rezervaciju hotela u 2022?
Podijelite ovaj članak

Bilo da imate li sobu viška u svom domu, želite popuniti apartman ili ste vlasnik novog hotela – sigurno želite oglasiti svoj objekt na online putničkoj agenciji (OTA), veletrgovcu ili metasearch kanalu.

Dobra vijest je da ne nedostaje web-stranica za rezervacije, ali nije svaka web-stranica prikladna za svaku vrstu objekta.

Ovaj članak daje odgovore na vaša najčešća pitanja: Koje su najbolje web-stranice za rezervaciju hotela u 2022? Koje su web-stranice za rezervaciju prikladne za moj objekt? Koliko košta dodavanje mog objekta? Mogu li se istovremeno oglašavati na više web-stranica za rezervacije?

Pa počnimo!

Koje su različite vrste web-stranica za rezervaciju hotela?

Metasearch: Metasearch kanal omogućuje putnicima usporedbu cijena hotelskih soba u različitih online putničkim agencijama i drugih web-stranicama za rezervacije. Google Hotel Ads oglasi je najpopularniji metasearch kanal koji usmjerava putnike na web-stranicu hotela.

Globalni Distribucijski Sustav: GDS je online mreža za tvrtke u turističkoj industriji. Uzima informacije (inventar, cijenu i dostupnost) od dobavljača (zrakoplovne tvrtke, hoteli, tvrtke za krstarenja i iznajmljivanje automobila) i čini ih dostupnima distributerima (putničkim agentima i turoperatorima.)

Online Putnička Agencija: OTA-e, poznate i kao online putničke agencije, su online stranice trećih strana koje potrošači koriste za pretraživanje i rezerviranje proizvoda i usluga povezanih s putovanjima. Na B2B razini, OTA-e koriste se za online distribuciju i stvaranje svijesti o brandu.

Veletrgovac: Veletrgovci, poznati i kao bedbanks, posrednici su između dobavljača putovanja (hotela) i OTA-a/putničkih agenata. Nabavlja noćenja u hotelskim sobama naveliko, formira pakete, dogovara cijene, a zatim ih prodaje OTA-ima i putničkim agencijama.

Koja je najbolja online putnička agencija za vaš objekt?

Kada je riječ o distribuciji, važno je jasno sagledati svoje kanale za rezervacije i njihove prednosti i nedostatke.

Na primjer, jedan kanal možda donosi mnogo rezervacija, ali su otkazivanja putem njega češća, dok je drugi kanal možda usmjeren na mlade putnike s ograničenim budžetom i rezultira nižim RevPAR-om.

U nastavku pogledajte našu analizu najboljih web-stranica za rezervaciju hotela u 2022. godini. RoomRaccoon se integrira s ovim kanalima i stotinama drugih!


DOGOVORI PREZENTACIJU

1. Hotelbeds

Hotelbeds jedan je od najpopularnijih veletrgovaca u hotelijerstvu. Povezivanjem s Hotelbedsom vaš će objekt dobiti izloženost bez premca na svjetskom tržištu putovanja, uključujući više od 3 500 turoperatora, preko 65 000 putničkih agenata, 40+ zrakoplovnih tvrtki i razne OTA-e.

Omoguće vam prodaju soba i dodatnih proizvoda i usluga. Uobičajeno je da hoteli preko veletrgovca dolaze do vrijednih klijenata i odlučuju se za njih zbog velikih mogućnosti koje pružaju.

Na primjer, mogu vam pružiti priliku za dosezanje klijenata za koje ne znate ili ih ne možete dosegnuti na drugi način – i svojim kolektivnim znanjem mogu predstaviti vaše proizvode kupcima koji za vas drugačije možda ne bi ni doznali.

2. SafariNow

Afrika je jedna od najbrže rastućih turističkih regija na globalnoj razini, a ponuđači smještaja to iskorištavaju prodajom svojih kapaciteta na najvećoj afričkoj web-stranici za rezervacije hotela – SafariNow.

Prema WEF-ovom indeksu konkurentnosti 2019., Mauricijus, Južna Afrika, Sejšeli, Maroko i Namibija pet su najboljih afričkih zemalja za putovanja.

SafariNow pruža domaćinima i menadžerima hotela mogućnost prihvaćanja rezervacija putem „instant rezervacije“ ili izravnog kontaktiranja s gostima pomoću funkcije „zatraži ponudu“. SafariNow kaže da se najčešće rezerviraju kraći boravci s jednom aktivnošću. Na primjer, paket 2 Night Kruger Park Safari.

3. Google Hotel Ads

Google Hotel oglasi izvrsna su opcija za neovisne objekte koji žele ostvariti više izravnih rezervacija i učinkovitije se natjecati s istaknutijim igračima.

Struktura cijena fleksibilna je jer funkcionira po modelu metasearch, što znači da hoteli plaćaju po kliku ili po konverziji.

Za razliku od OTA, koje ne daju kontakt podatke gostiju s rezervacijama, izravne rezervacije omogućuju vam prikupljanje podataka za kontakt u trenutku rezervacije. Možete odmah početi graditi odnos s gostima slanjem e-maila s potvrdom i porukom prije prijave s uključenim dodacima kako biste poboljšali njihov boravak.

4. LateRooms.com

LateRooms je nišna OTA specijalizirana za pružanje hotelskih rezervacija putnicima diljem Velike Britanije. LateRooms dio je obitelji Snaptrip koja nudi preko 60 000 vikendica, koliba i stanova u Engleskoj, Škotskoj i Walesu.

LateRooms je web-stranica za rezervaciju hotela konkurentna već 17 godina. Njezin uspjeh pripisuje se posebnom fokusu na korisničku uslugu.

Prema direktoru LateRoomsa, Andrewu Pumphreyju: „Definitivno nalazimo ljude slobodne poput onoga što mi nudimo kao npr. plaćanje u hotelu prilikom odjave, a ne unaprijed online.“

Obratite pažnju na to. Cilj LateRoomsa je proširiti se na tržišta poput Azije, SAD-a, Skandinavije, Portugala i Nizozemske te rast poslovanja u Australiji i Novom Zelandu.

5. Trip.com

Ako ste pružatelj smještaja koji želi ciljati azijsko tržište, posebno Kinu, Trip.com prava je web-stranica za rezervacije. Trip.com, ranije poznat kao Ctrip, posjeduje 46,6 % kineskog tržišta online rezervacija smještaja, sa 70 000 hotelskih oglasa.

Otprilike 75 % rezervacija na Trip.comu vrši se putem mobilnih uređaja. Nedavno Criteovo istraživanje pokazuje da je Azija daleko ispred ostatka svijeta sa svojim cijenama hotelskih rezervacija putem mobilnih uređaja. U Aziji je to 49 %, u Europi 33 %, a Sjevernoj Americi samo 28 %.

6. Hostelworld.com

Hosteli se općenito sviđaju mlađoj, mobilnoj generaciji. Otprilike 70 % rezervacija hostela vrši se online, što je više od bilo koje druge vrste smještaja poput hotela.

Hostelworld je vodeća globalna OTA usmjerena na hostelsko tržište. Tvrtka nadahnjuje strastvene putnike da vide svijet, upoznaju nove ljude i vrate se s izvanrednim pričama.

Stranica za rezervaciju hotela ima više od 13 milijuna provjerenih recenzija mladih putnika, uglavnom u dobi od 18 do 39 godina.

Hostelworld je u godišnjem izvješćunajavio brz porast potražnje na odredištima u kojima su ograničenja za putovanja ublažena. Prema izvješću, u drugoj polovici godine Srednja Amerika premašila je razine iz 2019., a odredišta u južnoj Europi nastavila su rasti 60 – 80 % u usporedbi s razinama u 2019.

7. Airbnb.com

Airbnb je na tržište ušao 2008. i potpuno promijenio turističku industriju omogućujući običnoj osobi sudjelovanje u distribuciji smještaja na globalnoj razini.

Danas je div za zajednički najam domova poznat i u hotelskom distribucijskom prostoru. Ono što Airbnb izdvaja od ostalih web-stranica za rezervaciju putovanja je to što domaćinima daje veću moć nad postupkom rezervacije.

Oni mogu birati između „instant rezervacija“ ili „upita za rezervaciju“, a potonje omogućuje domaćinu pregledavanje profila gosta, čitanje recenzija prethodnih domaćina i korištenja navedenim podacima kako bi potvrdio ili odbio zahtjev.

Domaćin također može birati između šest različitih pravila otkazivanja. Uz to, tvrtka pruža osiguranje imovine domaćina i osiguranje od odgovornosti domaćina za štetu do milijun dolara.

8. Agoda.com

Singapurska Agoda, osnovana u Phuketu 2005., jedna je od najmlađih i najbrže rastućih web-stranica za rezervaciju hotela, s više od 2 milijuna objekata širom svijeta.

Agoda je OTA usmjerena na Aziju, i njezina najznačajnija prednost u odnosu na konkurenciju su odnosi s azijskim hotelima i udio u matičnoj tvrtki Booking Holdings Inc.

Agodinoistraživanje otkrilo je da indonezijski putnici žele poboljšati svoje iskustvo putovanja i traže dodatne pogodnosti tijekom boravka u hotelu. Kako bi hotelima pomogla ispuniti ove nove zahtjeve putnika,

Agoda je nedavno predstavila novu značajku, Agoda Special Offers (ASO), tako da hoteli mogu ponuditi pogodnosti s dodatnom vrijednošću poput doručka, masaža, rekreacijskih aktivnosti, grickalica i drugih povlastica.

9. Expedia.com

Expedia.com vodeća je OTA kojom upravlja Expedia Group, koja ima opsežan portfolio brandova koji odgovaraju potrebama putnika, uključujući Hotels.com, Vrbo, Egencia, Trivago i CarRentals.com.

Kao takva, Expedia Group nudi uslugu pod nazivom Expedia Partner Central koja objavljuje vaš objekt na svom opsežnom OTA tržištu.

Turistički je div koji ima partnerstva s 500+ zrakoplovnih tvrtki širom svijeta i poznata je kao najbolji izbor za putnike koji traže paket aranžmane za odmor, odnosno odabir i plaćanje letova, smještaja i najam automobila na jednom mjestu.

Ako ciljate putnike iz Sjeverne Amerike i Azije, koristit će vam saznanje da je Expedia.com posebno popularna na tim tržištima.

10. Booking.com

Iako mnoge možda neće iznenaditi da je najveća web-stranica za rezervacije hotela u 2022. Booking.com, moglo bi biti iznenađujuće da se OTA div većinom nametnuo kao dominantni distribucijski kanal za europske hotele, prema istraživanju koje je uključivalo više od 200 objekata.

U 2021. Booking.com je bila najviše preuzimana aplikacija online putničkih agencija i treća najviše preuzimana aplikacija za putovanja na globalnoj razini, a nadmašili su je samo Google Maps i Uber. Aplikacijom se koristi otprilike 63 milijuna ljudi, a na Booking.comu rezervira se više od 700 000 noćenja svaki dan.

Potražnja za putovanjima raste; to se odrazilo u nedavnim tromjesečnim podacima koje je objavio Booking.com. Ukupni prihodi Booking Holdingsa u četvrtom tromjesečju 2021. iznosili su 3 milijarde dolara, što je povećanje od 141 % u odnosu na prethodno tromjesečje.

Ukupni prihodi u 2021. iznosili su 11 milijardi dolara, što je povećanje od 61 % u odnosu na prethodnu godinu. To je dobra vijest za hotele, zrakoplovne tvrtke i sve druge tvrtke koje posluju na ovom području jer im pruža priliku za povećanje prodaje.

„Unatoč negativnom utjecaju vala Omicron na putovanja na kraju četvrtog tromjesečja, ostvarili smo bolje prihode od očekivanih za ovo tromjesečje“, rekao je Glenn Fogel, glavni izvršni direktor Booking Holdingsa. Ohrabren sam značajnim poboljšanjem rezervacija koje smo do sada vidjeli u prvom tromjesečju 2022.”

Kako koristiti OTA-e?

Sada kada ste saznali koja je najbolja online putnička agenciji za vaš hotel, trebali biste znati sve o prodaji na web-stranici za rezervacije!

1. Usklađivanje cijena

Usklađivanje cijena je pravni dogovor između hotela i OTA-e kako bi se osigurale iste cijene za istu sobu na svim distribucijskim kanalima. Ako želite nadoknaditi visoke provizije višom cijenom ili smanjiti cijenu na svojoj web-stranici kako biste motivirali goste da rezerviraju izravno, nemate sreće – usklađivanje cijena to sprječava.

Srećom, klauzule o usklađenosti sada su ilegalne u većem dijelu Europe.

2. Efekt jumbo plakata

Izravne rezervacije i dalje su najbolja vrsta rezervacija jer možete zadržati 100 % zarade i imati veću kontrolu nad iskustvom gostiju.

Pa kako možete koristiti OTA-e za poticanje više izravnih rezervacija?

efekt jumbo plakataOTA prirodni je fenomen kada putnici koriste OTA za „razgledanje izloga“, a zatim idu na web-stranicu hotela radi bolje ponude ili više informacija te rezerviraju izravno u objektu.

3. Channel manager

Spomenuli smo da OTA-e poput Airbnba nude domaćinima mogućnost prihvaćanja „instant rezervacija“ ili „upita/ponuda za rezervaciju“. Potonje dobro funkcionira ako prodajete ograničeni prostor poput apartmana ili spavaće sobe u svojoj kući i imate vremena ručno prihvatiti ili odbiti rezervacije.

S druge strane, većina iznajmljivača preferira instant rezervacije jer se rezervacije automatski potvrđuju, što znači da ih više ne morate prihvaćati ručno ili se brinuti o isteku zahtjeva za rezervaciju.

Međutim, da biste upravljali rezervacijama u stvarnom vremenu, morat ćete upravljati raspoloživošću sobe pomoću channel managera koji sinkronizira vašu raspoloživost na više OTA.

Na primjer, vaš distribucijski miks sastoji se od Airbnba, Booking.coma, Google Hotel oglasa i vaše web-stranice. Kada primite rezervaciju putem Airbnba, channel manager odmah će ažurirati vašu dostupnost na Booking.comu, Google Hotel oglasima i vašem booking engineu kako se rezervacije ne bi preklapale.

Zaključak

Svaki posao treba raznolik izvor prihoda, uključujući izravnu i neizravnu prodaju.

Praćenjem rezervacija putem online putničke agencije pomoću channel managera moći ćete skinuti izvješća i vidjeti koje funkcioniraju, a koje ne – kako biste u skladu s tim optimizirali svoj distribucijski miks.ingly.

Author Image

Justine. S

Justine is a Content Manager at RoomRaccoon, bringing her background in language and communication studies to the SaaS world. When she's not writing about the latest trends in the industry, she's probably out exploring the world or indulging her love of pink.

Povezani članci