INTEGRACIJE

Osnažite goste pomoću hotelskih aplikacija uz samo jedan klik gumba

Hotelske aplikacije vam mogu pomoći u brojnim zadacima, od chatbota na internetskoj stranici koji odgovaraju na upite gostiju do mobilnih aplikacija za prijavu koje pružaju automatski upsell vašim gostima.

Popunite praznine u vašem hotelskom poslovanju.

Jeste li čuli izraz: za to postoji aplikacija?

Hoteli idu u korak s praktičnim hotelskim aplikacijama i PMS dodacima koji učinkovito popunjavaju praznine u njihovoj potrebi za službom za korisnike.

Povećajte zadovoljstvo gostiju

Hotelske aplikacije i PMS dodaci omogućuju bolje iskustvo gosta, od upravljanja reputacijom do tehnologija u sobi.

Prema istraživanju Travel Daily News Statista, 30 % putnika smatra pozitivnim iskustvo dodatne funkcionalnosti mobilnih hotelskih aplikacija tijekom svog prethodnog boravka.

Naši partneri

RoomRaccoon se brzo integrira s nizom uzbudljivih hotelskih aplikacija partnera.

Komunicirajte s gostima u pokretu pomoću hotelskih mobilnih aplikacija

66 % putnika izjavilo je da svoj pametni telefon smatra ključnim predmetom na putovanju.

Pružanje informacija na hotelskoj aplikaciji, izvrstan je način kojim možete osigurati vašim gostima pravovremene informacije na mobilnom telefonu na kojem preferiraju biti kontaktirani!

Best-hotel-accounting

Omogućite beskontaktne usluge

Plug-and-play aplikacije omogućuju vam usvajanje beskontaktnih hotelskih procesa bez potrebe za ulaganjem u novu infrastrukturu. Beskontaktne hotelske usluge također mogu poboljšati cjelokupno iskustvo gosta uz smanjenje dugog vremena čekanja i pružanje jednostavnijeg i praktičnijeg iskustva.

Contactless Stay: The Complete Guide to Meeting Guest Expectations

The contactless guest experience is the new normal for the future hospitality industry that has changed from “high-tech” and “high-touch” to “high-tech” and “low-touch.” This guide looks at how you can adjust your SOPs with contactless tools to deliver a more efficient guest experience.

Često postavljana pitanja: Hotelske aplikacije

Chatbot je softverska aplikacija kojom možete brže i učinkovitije obrađivati online upite, omogućujući hotelskom osoblju da se usredotoči na stvaranje dobrih odnosa s gostima. Chatbot se također integrira s booking engineom i potiče potencijalne goste na direktnu rezervaciju. Dodatno, chatbot može identificirati jedinstvene prilike za unakrsnu prodaju i upselling. Chatbot može povećati direktne rezervacije za 30 %.

Hotelske aplikacije olakšavaju vaše poslovanje. Omogućuju vam da prilagodite svoju tehnologiju kako bi odgovarala vašim potrebama, jednostavno rješavate aktualne probleme, poboljšate svoj ugled, uštedite vrijeme i troškove te učinkovitije upravljate prikupljenim podacima

Od električnih zvona na vratima do rotirajućih kreveta, postoji impresivna tehnologija među kojom možete birati, ali nije prikladna za sve vrste objekata. Ipak, čak i mali i neovisni hoteli mogu iskoristiti tehnologiju za hotelske sobe koju danas traže tehnološki nastrojeni gosti:

  • Alexa za ugostiteljstvo – Alexa je već ušla u brojne domove, a sada je ovaj popularni glasovno upravljani sustav dostupan i za hotelske sobe. Gosti mogu jednostavnom naredbom uključiti TV i svjetla te kontrolirati sobnu temperaturu. Pametni uređaj također može rezervirati izlete i sastanke za goste te prikazati informacije o sadržajima i uslugama koje su dostupne u objektu. .
  • Digitalni ključevi za sobe – Današnjim je gostima ključna učinkovitost stoga ne žele usporiti svoj boravak dugotrajnim postupkom registracije na recepciji. Digitalni ključevi za sobe popularna su tehnologija koja gostima omogućuje ulazak u sobe odmah po dolasku. Tehnologija funkcionira pomoću vremenski digitalnog pristupa na vratima ili pomoću posebnog bar koda kojeg ćete pružiti gostu tijekom online prijave.
  • Opcija tekstualnih poruka – automatizirane tekstualne poruke kojim možete pružiti pravovremene informacije tijekom cijelog korisničkog iskustva gosta postaju sve popularnije u hotelskoj industriji. Ovu pogodnost posebno preferiraju milenijalci. Hoteli mogu slati poruke gostima o događajima ili promocijama tijekom cijelog boravka, a gosti putem ove usluge mogu izvršiti prijavu.