ROOMRACCOONOVO UVOĐENJE U POSAO

Što možete očekivati ​​kada se pridružite RoomRaccoonu

Napravite promjenu bez stresa uz RoomRaccoonov potpuno vođeni program uvođenja u posao. Mi ćemo se pobrinuti za sve, od personaliziranog postavljanja objekta do obuke tima.

Mi radimo sav teški posao

Pridružite se u samo 2 tjedna uz program koji potpuno vodi RoomRaccoon.

Kako funkcionira

Faza 1:
Vođeno postavljanje

Faza 2:
Obuka

Jeste li spremni početi još danas?

Za samo dva tjedna možete biti na putu prema učinkovitijem poslovanju, većem zadovoljstvu gostiju i povećanju prihoda!

Dodatni resursi i predavanja stručnjaka

Bez obzira na to jeste li generalni direktor ili upravitelj prihoda, poboljšajte svoje operativne vještine i znanje uz RoomRaccoonove resurse za obuku i predavanja stručnjaka, te unaprijedite svoje performanse i produktivnost.

  1. Pregledajte naše materijale za obuku u Centru za pomoć, koji uključuje vodiče s uputama i videozapise s objašnjenjima.
  2. Osobno sudjelujte na predavanju stručnjaka koje drži RoomRaccoonov stručnjak u gradu u vašoj blizini. Pripazite na poziv za registraciju!

"RoomRaccoonov program uvođenja u posao pomno je razvijen kako bi se postavio vaš objekt, tim je pripremio za besprijekorno preuzimanje i osigurao stalan priljev rezervacija - sve to u roku od dva tjedna. Do kraja ovog putovanja, vješto ćete se koristiti svojim novim PMS-om, uz stalnu podršku za maksimaliziranje uspjeha."

Yogan Govender, voditelj programa uvođenja u posao.

Broj dodijeljenih tokena

Entry

0

Starter

0

Premium

6

Enterprise

9

Cijena kredita za predavanja stručnjaka uživo
(po 5-satnoj sesiji)

Entry

2

Starter

2

Premium

2

Enterprise

2

Trebate pomoć?

Kontaktirajte s našim timom za podršku

Ako naiđete na bilo kakve izazove tijekom upoznavanja s našim sustavom, preporučujemo da se obratite našem centru za pomoć za korisne smjernice.

Ako vam je hitno potrebna pomoć, imate sljedeće mogućnosti:

  1. Premium ili Enterprise korisnici mogu izravno kontaktirati s našim responzivnim timom putem telefona radi brze podrške.
  2. Ili možete poslati zahtjev za podršku putem platforme RoomRaccoon. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet i tu smo da vam pomognemo.

Naš je prioritet olakšavanje vama i tu smo da vam pomognemo.