INTEGRACIJE

Istaknite se na metapretraživačima kada putnici uspoređuju cijene hotela online.

Oglašavajte svoj hotel na popularnim hotelskim metapretraživačima kako biste usmjerili putnike na vašu web stranicu za izravnu rezervaciju.

Best-hotel-accounting
Best-hotel-accounting

Kontrolirajte svoju strategiju licitiranja i proviziju koju plaćate.

Metapretraživači vam daju fleksibilnost i kontrolu nad maksimalnom cijenom koju ste spremni platiti za prikaz vašeg oglasa na najvišoj poziciji. Uz dobre postavke, možete ostvariti značajan ROI za manje provizije, nego što trenutno plaćate OTA kanalima.

Uobičajeni naplatni modeli za hotelske metapretraživače uključuju sljedeće:

  • Cijena po kliku (CPC)
  • Cijena po impresiji (CPI)
  • Cijena po ostvarenoj akciji (CPA)
  • Plaćanje po noćenju (PPS)
Best-hotel-accounting
Best-hotel-accounting
Best-hotel-accounting

Oglašavajte svoju nekretninu na hotelskim metapretraživačima uz RoomRaccoon

Pomoću RoomRaccoona izravno se povežite s Google Hotel Adsom i Tripadvisorom. Dijelimo najažurnije informacije o vašem smještaju, cijenama i dostupnosti te odrađujemo ažuriranja sinkronizacijom u realnom vremenu.

Pošaljite goste izravno na RoomRaccoonov booking engine.

Metapretraživači za hotele pružaju informacije o vašim cijenama i dostupnosti te preusmjeravaju na vašu web stranicu zainteresirane osobe kako bi rezervirale noćenje izravno na vašoj stranici.

Na taj način možete konkurirati glavnim OTA kanalima za izravne rezervacije, prodavati dodatke u sobama i posebne pakete po višim cijenama te stvoriti veću svijest o vašem brendu. Osigurajte si jednostavan booking engine koji user-friendly booking engine ready to process bookings.

Booking engine visokih performansi može pružiti sljedeće:

  • Besprijekorno iskustvo rezervacije za vaše goste.
  • An integrated payment solution that can securely process online payments.
  • A Google Analytics integration to give you vital information on your online performance and monitor traffic from metasearch websites.

Povećajte svoj izravni prihod

Putnici preferiraju izravne rezervacije. Sada je najbolje vrijeme da iskoristite mogućnost izravne rezervacije na metapretraživačima kako biste povećali svoj izravni prihod i preuzeli potpunu kontrolu nad iskustvom gosta.

Nekoliko razloga za ulaganje u izravne rezervacije:

  • Putnici znaju da web stranice hotela imaju relevantnije informacije od OTA kanala.
  • Putnici znaju da web stranice hotela nude fleksibilnija pravila.
  • Razlika u cijenama daje prednost izravnim kanalima na hotelskim metapretraživačima.
  • Veći broj domaćih putnika ne treba dodatne usluge poput putovanja zrakoplovom koje pružaju OTA kanali.
Grow-your-Direct-Revenue

Česta pitanja: Metapretraživači za hotele

Hotelski metapretraživači su platforme koje šalju upite za pretraživanje različitim izvorima s kojima rade, kao što su hotelske web stranice i OTA kanali. Oni izvlače podatke o dostupnosti hotela, cijenama i inventaru (ARI) i organiziraju ih u rangirani popis. To je i razlog zašto su poznati i kao hotelski agregatori. Dvije značajne prednosti korištenja metapretraživača za hotele su povećana online prisutnost i doseg gostiju. Otprilike 94% putnika koristi metapretraživače za usporedbu hotelskih cijena. Druga je pogodnost izravno zaprimanje podataka o kontaktu vašeg gosta, što nije slučaj s OTA rezervacijama.

Podaci pokazuju da je Google Hotel Ads (GHA) najbrže rastući hotelski metapretraživač s procijenjenim tržišnim udjelom između 64 i 80 posto. GHA je popularna platforma među hotelima i drugim smještajnim objektima zbog više opcija licitiranja: CPC, CPA i PPS.

Preporučamo implementaciju strategije Google Hotel Adsa kako biste značajno povećali svoj prihod. Možete generirati ¼ svog izravnog prihoda putem GHA-a ako ponudite najbolje dostupne cijene svog hotela.

Korisnici RoomRaccoona mogu beneficirati s jednostavnim postavljanjem, licitiranjem i naplatom. Mi se brinemo za postavljanje, a naplata će biti samo na kraju svakog mjeseca.

Ako želite dodati metapretraživače za svoju strategiju hotelske distribucije, potrebno je razmisliti o nekoliko stvari, kao što su modeli troškova i mogućnosti povezivanja.

Većina platformi za metapretraživanje hotela omogućuje vam samo povezivanje putem partnera za povezivanje kao što je RoomRaccoon s izvornim channel management softverom. To omogućuje potpunu automatizaciju procesa dohvaćanja i ažuriranja tako da metatražilica uvijek prikazuje ažurne informacije.

Pogledajte infografiku u nastavku za više informacija o različitim metatražilicama za hotele: