RoomRaccoon-ov potpuno integrirani softver za hotelsko domaćinstvo omogućuje vam učinkovitije upravljanje timom i smještajem.
Možete organizirati i dodijeliti zadatke, pratiti status soba i pojednostaviti komunikaciju s aplikacijom Housekeepers Mobile View.
Uštedite vrijeme grupnim rasporedom zadataka danima, tjednima ili mjesecima unaprijed. Postavite vremensko ograničenje za zadatke i dodajte bilješke uz detaljne upute. Zahvaljujući praćenju u stvarnom vremenu, možete pratiti izvršenje zadataka i vidjeti objavljene komentare.
Budite u tijeku sa svojim timom uz mobilnu aplikaciju Housekeepers Mobile View. Osoblje može direktno u aplikaciji:
Zakažite svoj tjedni, mjesečni ili sezonski plan čišćenja i održavanja. Čišćenje prozora svaka dva tjedna? Mjesečno održavanje klima uređaja? Unaprijed izradite pametne zadatke “smart task” koji se povremeno ponavljaju i nikada ne zaboravite na značajnije poslove održavanja.
Softver za hotelsko domaćinstvo može povezati dodatne opcije u sobama s modulom za održavanje domaćinstva. Osoblje može vidjeti koje sobe zahtijevaju posebne zadatke za pripremu, poput postavljanja dječjeg krevetića u sobu ili dodatnih stavki u minibaru.
Analizirajte izvješće o predviđanjima u održavanju domaćinstva kako biste predvidjeli nadolazeće potrebe za održavanjem. Prognoza prikazuje podatke o sobama u dolasku,kao i boravak i odjavu za trenutne i buduće rezervacije.