INTEGRACIJE

Saznajte više o korištenju online putničkih agencija za prodaju vašeg smještaja

Dvije trećine putničkog tržišta rezervira svoja putovanja online. Najbolje online putničke agencije stvaraju besprijekorno iskustvo prilagođeno korisnicima koji žele istraživati, rezervirati i upravljati svojim putovanjima u samo nekoliko klikova.

Vaše poslovanje zaslužuje biti tamo gdje su vaši kupci​

Hoteli koji koriste online putničke agencije imaju veću stopu popunjenosti i povećanje u prihodima, pogotovo u izvansezoni. Online putnička agencija nužna je marketinška i distribucijska platforma za većinu hotela i dugih smještajnih objekata.

OTA billboard efekt ​Jeste li znali da OTA-e mogu utjecati na vaše direktne rezervacije?

Did you know that OTAs can influence your direct bookings? OTA billboard efekt je fenomen koji se pojavljuje kada putnici rezerviraju smještajnu jedinicu direktno, nakon što ju prvotno otkriju na OTA kanalima.

Istraživanje Expedia Groupsa pokazuje kako je 65% putnika koji su direktno rezervirali smještajnu jedinicu, prvo posjetilo OTA-e tijekom svoje potrage. Od toga je oko 18% putnika posjetilo OTA na dan rezervacije.

Najbolje online putničke agencije

RoomRaccoonov Channel manager je potpuno integrirans najboljim online putničkim agencijama, veletrgovcima i metapretraživačima koje koriste milijuni putnika i tvrtki za rezervaciju smještaja svake godine.

Našim korisnicima ne naplaćujemo dodatno povezivanje s OTA i drugim kanalima za rezervacije. Znamo da su online rezervacije ključne za vaš uspjeh – i želimo da naši hotelijeri uspiju!

Sinkronizacija cijene i dostupnosti u 5 sekundi

RoomRaccoonov channel manager sinkronizira vaše cijene i dostupnost na više OTA kanala u roku od 5 sekundi! Svojim inventarom možete upravljati s jednog središnjeg mjesta i osloboditi svoje vrijeme za druge aspekte poslovanja.

Dosegnite ogromno putničko tržište s online putničkom agencijom

U veljači 2022., broj posjetitelja na Booking.com povećao se u odnosu na prethodni mjesec, dosegnuvši otprilike 401 milijuna posjeta. Svake druge sekundeputnik rezervira smještaj na Expediji. Iskoristite ove platforme koje su usmjerene na korisnika za ciljanu prodaju soba i uživajte u više rezervacija.

Česta pitanja: OTA kanali

Kada želite putovati, prvo što ćete napraviti je usporediti svoje opcije na internetu. Online putničke agencije popularan su izbor za pronalaženje smještaja. OTA nudi jednostavnu i praktičnu usporedbu određenih cijena, tipova soba i odredišta. Osim toga, putnici čak mogu rezervirati letove i izlete izravno na svojim omiljenim online putničkim agencijama!


OTA kanali koji na jednom mjestu korisnicima omogućuju istraživanje, rezerviranje i upravljanje putovanjima uskoro će posjedovati 41% tržišta online putovanja.

Većina OTA kanala zarađuje naplaćujući proviziju po rezervaciji, od 5% do više od 25%. Neki OTA kanali, poput Expedije, većinu svojih prihoda ostvaruju putem poslovnog modela trgovaca. Platforma kupuje hotelske sobe i zatim ih preprodaje putnicima. Često prodaju sobe kao dio paketa za odmor s cijenama zrakoplovnih karata i iznajmljivanjem automobila.

Najočitiji nedostatak je taj da hoteli moraju platiti proviziju OTA kanalu za svaku rezervaciju. No, većina hotelskih operatera prihvaća plaćanje provizije jer smatra da je to mala cijena za puni smještaj i vidljivost na internetu.

Dodatni nedostatak je što, za razliku od direktnih rezervacija, ne možete u potpunosti kontrolirati iskustvo gosta od početka putovanja.