OSNOVNI PROIZVOD
Imate problema s online vidljivosti? Google Hotel Ads mogu prikazati vaš hotel zajedno s drugim lokalnim hotelima na stranici rezultata pretraživanja. To putnicima omogućuje usporedbu cijena i raspoloživosti i izravnu rezervaciju na vašoj web stranici.
Jeste li znali da 57 % putnika započinje postupak rezervacije na Googleu? Jedini način za osigurati najvišu poziciju na Google pretraživanju je pokrenuti vlastitu Google Ads kampanju i biti u prvom planu za pretraživanja kao što su „hoteli u Splitu“ ili „ekološki prihvatljivi hoteli u Splitu“.
Google Hotel Ads mogu učinkovito povećati vidljivost i privući posjetitelje na vaš hotelski booking engine, gdje potencijalni gosti mogu vidjeti vašu raspoloživost, pregledati hotelske sobe i izravno rezervirati uz poticaje poput koda za popust ako ga uključite.
Uz Google Hotel oglase imate prednost modela plaćanja po boravku i plaćate samo kada završi boravak gostiju koji su rezervirali putem vašeg hotelskog oglasa.
Ne treba vam poseban menadžer za oglase za upotrebu Google Hotel Ads integriranih u RoomRaccoon. Postavljanje je naša briga, a vi plaćate tek na kraju svakog mjeseca.
Više izravnih rezervacija znači više prilika za upselling vaših dodatnih usluga poput masaža, izleta, kasne prijave i večera. Kad gosti prvi kontakt ostvare s vama umjesto da rezerviraju putem Online Putničke agencije, možete se maksimalno potruditi pružiti im personaliziranu uslugu od rezervacije do odjave.
Google Hotel oglasi najveći su metasearch kanal koji radi u sklopu Googlea i integriran je s drugim uslugama tvrtke, uključujući glavni pretraživač Google, uslugu Google Maps i Google Assistant, koji radi na temelju umjetne inteligencije. Platforma funkcionira tako da prikazuje informacije potencijalnim klijentima koji unose relevantne upite o hotelima i dostupnosti soba.
Kada klijenti traže hotel putem Google pretraživanja ili Mapsa, vidjet će pretraživač hotela s fotografijama, nazivima, cijenama i kartom. To omogućava brzu usporedbu cijena soba i nudi veze na različite booking engines, omogućujući klijentima pronalazak najbolje cijene.
Kada odaberu hotel, vidjet će ažurirane cijene i veze na izravnu rezervaciju za odabrane datume i broj gostiju.
Cijena rezervacije putem Google Hotel oglasa manja je od prosječne cijene rezervacije putem Online Putničkih agencija. U usporedbi s prosječnom cijenom od 18 % po rezervaciji putem Online Putničke agencije, Google Hotel oglasi omogućuju vam izravne rezervacije za manje od rezervacija putem Online Putničke agencije.
Integracija je jednostavna! Samo zatražite povezivanje Google Hotel oglasa , i jedan od naših ljubaznih customer success managera pobrinut će se za pojedinosti umjesto vas.