INTEGRACIJE
Natječite se s glavnim OTA-ima za izravne rezervacije uz Google Hotel Ads
Postanite partner s RoomRaccoonom koji ujedno Googleov partner za povezivanje hotela. Usmjerite putnike direktno na svoju web-stranicu i maksimalizirajte povrat ulaganja našim modelom plaćanja po boravku.
Povećajte vidljivost uz sponzorirane hotelske oglase
Jeste li znali da 57% putnika započinje proces rezervacije smještaja Google pretragom kao npr. “hoteli u [Your Location]” ili hoteli u blizini plaže [Your Location]”?
Privucite putnike koji aktivno pretražuju hotel na određenom području. Googleovi sponzorirani oglasi za hotele sadrže naziv vaše tvrtke, cijenu izravne rezervacije, dostupnost i oblačiće s tekstom koji ističu posebne prednosti rezervacije izravno na vašoj web-stranici.
Udružite se s Googleom i povećajte svoje izravne rezervacije
Ako je vaš cilj manje se oslanjati na skupe OTA-e i proširiti izravno poslovanje, Google hoteli mogu biti moćan saveznik koji će vam pomoći da postignete upravo to. Preko partnera za povezivanje kao što je RoomRaccoon, Google pomaže putnicima da otkriju vaš hotel, dijeli vaše cijene noćenja u stvarnom vremenu i šalje klijente da rezerviraju vaš hotel izravno na vašoj web-stranici opremljenoj integriranim booking engineom.
8 pogodnosti od izravnih rezervacija uz pomoć Googlea
- Maksimalizirajte vidljivost svojih cijena za izravne rezervacije.
- Potaknite potrošnju gostiju privlačnim dodacima putem booking enginea.
- Zabilježite i imajte važne podatke o gostima i rezervacijama.
- Pojačajte prisutnost i prepoznatljivost svog brenda.
-
Pretvorite izravne naručitelje u vjerne, stalne goste dosljednim korisničkim iskustvom Manje provizije u usporedbi s OTA-ima.
-
Uživajte u predvidivosti troškova uz fiksnu strukturu naknada.
- IPoboljšajte novčani tok svoje nekretnine jer možete biti plaćeni odmah, a ne nakon datuma boravka.
RoomRaccoon Google Hoteli usluge
Glatko postavljanje, licitiranje i plaćanje
Ne morate biti stručnjak za digitalni marketing da biste imali koristi od Google Hotel Ads. RoomRaccoon nudi upravljanje ovom uslugom bez dodatnih troškova!
Opustite se i prepustite nam sve:
• Brinemo se za cjelokupno postavljanje od početka do kraja!
• Upravljamo vašom strategijom licitiranja kako bismo maksimalno povećali povrat ulaganja
• Nema potrebe za otvaranjem Google Ads Managera — upravljamo plaćanjima umjesto vas
• Dobijte detaljni račun na kraju mjeseca za potpunu transparentnost
Upravljajte zadovoljstvom putnika uz naš model plaćanja po boravku.
Kroz naše partnerstvo s Google Hotels, nudimo ekskluzivni model cijena plaćanja po boravku (PPS) u kojem se naplaćuje provizija samo za potvrđene rezervacije, za razliku od standardnih pretraživačkih kampanja, koje se naplaćuju po kliku (PPC).
Naš model plaćanja po boravku (PPS) pruža hotelima mir. Omogućava potencijalnim putnicima da više puta stupe u interakciju s vašim hotelskim oglasom dok planiraju svoje putovanje, a naplaćuje vam se samo nakon uspješnog završetka rezervacije. Štoviše, uključuje fiksnu naknadu, tako da uvijek znate koliko će vam biti naplaćeno za svaku rezervaciju. Bez iznenađenja!
Jedna platforma za povećanje prihoda, pojednostavljenje operacija i osvajanje gostiju.
Google Hotel: Resursi
Google Ads for Hotels: A Comprehensive Guide
Welcome to our comprehensive guide on Google ads for hotels! It’s no secret that a strong online presence is essential for any business to succeed.
What is a Hotel Booking Engine?
A hotel booking engine is a system on your hotel’s website and social media pages. Its main job? To smoothly handle direct online bookings without the headache of commission fees.
How to Get Eco-Certified on Google Hotel Ads
Google has made it easier to mark environmentally responsible or eco-certified hotels. In this article, we look at how to get eco-certified on Google Hotels.
Česta pitanja: Google Hotel Ads
Pretrage specifične za lokaciju: Kada putnici traže smještaj na određenom području ili u blizini popularnih turističkih atrakcija, pronaći će modul za pretraživanje hotela u kojem mogu vidjeti slike, imena, cijene i kartu hotela. To im omogućuje brzu usporedbu cijena koje se nude na raznim OTA-ima, uključujući vašu vezu za izravnu rezervaciju kako bi mogli odabrati najbolju opciju.
Pretraživanje imena robne marke: Ako netko pretražuje vaš hotel po imenu, naći će vaš Google Business profil koji ima prošireni modul za pretragu hotela u kojem su prikazane su vaše trenutne cijene na OTA platformama s kojima surađujete, uz usporedbu s cijenama na vašoj web-stranici. Ovo pokazuje na važnost aktiviranja Google Hotel oglasa kako bi se spriječilo da OTA-e uzmu promet izravno iz rezultata pretraživanja.
Kontaktirajte s nama ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s našim Google Hotels cijenama. Rado ćemo vam pružiti više informacija.
Usto, Google Hotel Ads pojavljuju se na raznim mjestima u Googleovom ekosustavu pretraživanja, uključujući Google karte. Uključuju različite vrste sadržaja, kao što su cijene soba, dostupnost i promotivne ponude pozivi poput besplatnog otkazivanja.
U nastavku pogledajte infografiku koja uspoređuje Google Hotel Ads i Google oglase.
Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da započnete:
- Dodajte podatke za kontakt kao što su telefonski broj, adresa web-stranice, radno vrijeme i adresa e-pošte.
- Pokažite osobnost svog hotela fotografijama, naslovnom fotografijom, svojim logom i još mnogo toga kako biste se istaknuli.
- Dodajte postove na svoj poslovni profil kako biste promovirali posebne ponude, događaje i ažuriranja i da bi klijenti bili u tijeku.
Ovo su dodatni zahtjevi za hotelske objekte navedene na Google Hotels:
- Smještaj gostiju preko noći
- Stalna fizička prisutnost na fiksnoj, javno dostupnoj lokacijom
- Trajni zidovi i vodovodne instalacije
- Trebate imati recepciju s osobljem ili upravljanje na licu mjesta dostupno tijekom radnog vremena
- Minimalni boravak ne smije biti duži od 7 dana
Vaša cijena izravne rezervacije viša je od vaših OTA cijena: Kako biste nadmašili OTA-e kao što su Booking.com i Expedia, važno je da cijena izravne rezervacije bude privlačnija. To možete postići tako što ćete ponuditi različite cijene na svojoj web-stranici u odnosu na one na platformama OTA-a. Također, preporučljivo je organizirati promocije koje su specifične za OTA-e istovremeno sa svojim Google Hotel Ads.
Ne održavate svoj Business profil: Važno je redovito ažurirati poslovni profil najnovijim slikama vaše nekretnine i odgovarati na javne recenzije kupaca kako biste izgradili povjerenje novih i postojećih kupaca. Također, trebali biste osigurati da su vaši poslovni podaci, poput telefonskog broja, adrese e-pošte i radnog vremena, ažurirani da spriječe bilo kakve zabune.