Kako upravljati online reputacijom smještaja

23 siječnja, 2023 Justine. S
Home > Marketing, Marketing > Kako upravljati online reputacijom smještaja
Podijelite ovaj članak

Sve više gostiju ostavlja i provjerava recenzije hotela stoga dobra online reputacija postaje važnija no ikad prije.

Naravno da ponekad može biti frustrirajuće što ne možete kontrolirati što gosti govore o vašem smještaju, posebno jer uz porast online rezervacija, jedan nezadovoljan gost može imati  značajan utjecaj na vaše poslovanje.

Prema istraživanju koje je proveo TripAdvisor, do 96 % gostiju bira smještaj na temelju recenzija koje su pročitali na internetu, a čak je njih 53 % izbjegavalo boravak u smještajima koji nisu imali nikakve informacije ili nisu imali recenzije gostiju. Zbog važnosti online reputacije hotela pripremilo smo pet savjeta koji će vam pomoći u poboljšanju vaše online reputacije.

1. Sve recenzije shvatite ozbiljno

Razumijemo da je vrlo privlačno izbrisati negativan komentar, ali iako se to može činiti kao najlakše rješenje, nemojte ga koristiti. Pažljivo pročitajte sve recenzije i analizirajte ih. Budite afirmativni u komunikaciji, probajte naći obrasce ako vam se ponavljaju negativni komentari i poduzmite odgovarajuće korake.

Nastojte svojim ponašanjem izbjeći negativne komentare kako biste izbjegli ponavljanje negativnih recenzija i stvorili preduvjete dobre recenzije koje će, nadamo se, dovesti do većeg broja preporuka. Označite pohvale i koristite ih kao poticaj, i ako je moguće, koristite ih u svom marketingu i oglašavanju.

2. Uvijek odgovorite na negativne recenzije

Nikada nije ugodno kada netko u javnosti osuđuje vaš posao. Posebno nije ugodno odgovarati na negativne recenzije, no iako može biti primamljivo vratiti istom mjerom, to je najgore što možete učiniti za svoje poslovanje.

Smirite se i prihvatite situaciju. Postoje pozitivni pristupi kojima se možete poslužiti.

Stručnjaci za upravljanje reputacijom brenda Reputology kažu da je vrijeme jedna od najvažnijih stvari u poboljšanju loše recenzije. Ljutiti gosti u većini slučajeva samo žele da ih se čuje i nekada je samo potreban pozitivan pristup i ljubazna poruka.

3. Koristite Google Alerts

Koristite Google Alerts za primanje trenutnih notifikacija kada god se ime vašeg hotela spomene online. Na taj način možete brzo reagirati kad god i gdje god se vas spomenu što olakšava odgovaranje na komentare i direktno utječe na online reputaciju.

4. Društvene mreže

Prisutnost na društvenim mrežama danas je jako bitna. Važno je ostati aktivan na društvenim mrežama jer to daje gostima dobar način na koji se mogu povezati s vašim hotelom.

Pronađite najbolju metodu koja vam odgovara, to može biti odgovaranje na pitanja gostiju na Twitteru ili možete dijeliti inspirirajuće fotografije s putovanja na Instagramu, objaviti sadržaj vašeg bloga na Facebooku i time držati vašu potencijalnu publiku angažiranom. Nemojte zaboraviti redovito objavljivati sadržaj i biti dosljedni u izražavanju.

5. Alati za upravljanje online reputacijom

Alati za upravljanje online reputacijom i recenzijama okupljaju sve oblike povratnih informacija gostiju sa svih internetskih izvora i pomažu hotelijerima u informiranju, odgovaranju i analiziranju povratnih informacija na učinkovit način.

Provjerite stranicu naših partnera kako biste saznali više o mogućnostima koje imate s integracijama na RoomRaccoonu. 

Author Image

Justine. S

Justine is a Content Manager at RoomRaccoon, bringing her background in language and communication studies to the SaaS world. When she's not writing about the latest trends in the industry, she's probably out exploring the world or indulging her love of pink.

Povezani članci