Back to overview

Kako upravljati online reputacijom vašeg smještajnog objekta

blog-sa-how-to-manage-your-hotel-s-online-reputation

Kako se sve više putnika okreće ostavljanju i provjeravanju recenzija, dobra online reputacija postaje sve važnija. Jedna negativna recenzija može imati značajan utjecaj na vaš online imidž.

Prema istraživanju TripAdvisora, do 96% klijenata bira smještaj na temelju recenzija koje pročitaju online, a 53% njih izbjegavalo je boravak u objektima koji nisu imali nikakav komentar. U nastavku donosimo 5 savjeta kako poraditi na vašoj online reputaciji. 

1. Shvatite recenzije ozbiljno 

Iako se može činiti da je najlakše obrisati negativan komentar ili lošu ocjenu, nemojte! Budite afirmativni u komunikaciji i probajte minimizirati štetu. Nadalje, dobro proučite komentare, probajte naći uzorke zbog kojih vam se takvi komentari ponavljaju i poduzmite odgovorajauće korake. Nastojte svojim ponašanjem izbjeći negativne komentare, a one najbolje možete iskoristiti u marketinške svrhe. 

2. Uvijek odgovorite na negativne recenzije

Nije ugodno odgovarati na javne prozivke i zna se dogoditi da je naša prva reakcija uzvratiti paljbu. Smirite se i priberite. Postoje pozitivni pristupi s kojima možete popraviti stvar. Budite brzi u svojim odgovorima. Stručnjaci za upravljanje reputacijom brenda kažu da je to jedna od najvažnijih stvari. Ljutiti gosti u dosta slučajeva samo žele da ih se čuje i nekada je uistinu samo potrebna brza reakcija i pozitivan pristup.

3. Koristite Google Alerts

Koristite Google Alerts za dobivanje instant notifikacija kada god se vaše ime spomene online. Na taj način možete brzo reagirati gdje god se vaše ime spomene i utjecati na reputaciju.

4. Društvene mreže 

Prisutnost na društvenim mrežama danas je jako bitna. Tako možete dijeliti inspirirajuće fotografije i tekstove te držati vašu potencijalnu publiku angažiranom. Pobrinite se da objavljujete konstantno i uvijek se služite jednakim tonom.

5. Alati za upravljanje reputacijom

Alati za upravljanje reputacijom agregiraju sve forme povratnih informacija gostiju, sa svih izvora na webu i pomažu vam u informiranju, analizi i reagiranju na efikasan način. RoomRaccoon već i u osnovnom paketu nudi upravljanje reputacijom na Booking.com-u, ali postoje i partneri koji su se specijalizirali za upravljanje reputacijom poput GuestRevu. Ostale RoomRaccoon partnere potražite ovdje.