RaccoonRev

Naravno da kao hotelijer želite RevPAR (revenue per available room) što je veći moguće. RoomRaccoonov Yield Management (upravljanje prinosima) je dobar alat za takvo nešto, jer uzima u obzir ponudu i potražnju u određenom trenutku te prema tome prilagođava cijene. 

 

Što je RaccoonRev?

S RaccoonRev svojim cijenama možete upravljati još mudrije. RaccoonRev uzima u obzir i buduće cijene i u jednadžbu ubacuje cijene konkurencije. 

Usporedbe radi, s Zield Managementom bez ulaganja puno truda i vlastitog vremena možete svoj RevPAR povećati za 5% u prosjeku. S RaccoonRevom taj postotak ide do 15%. RacconRev daje vam pregled do 60 dana unaprijed. 

 

Konkurencija

Upotrebom RacconReva imate opciju praćenja 3 konkurenta. Ne samo da možete uspoređivati njihove cijene po svakom danu nego možete vidjeti i kada su rasprodani. To vam daje signal za korekcije vaših cijena. Na taj način možete povećavati cijenu kada je potražnja jako velika i smanjivati u trenucima kada nije kako bi vaše cijene bile konkurentne i kako bi vaša popunjenost bila veća. RacconRev daje vam konkurentnu prednost.

 

Koga od konkurencije izabrati?

To je jedno od najčešćih pitanja. Trebate odabrati one koji odgovaraju vašem profilu u okruženju ili na nekom drugom konkurentskom tržištu. Trebate odabrati one za koje znate da se bave aktivnom politikom cijena i brzi su na promjenama s obzirom na okolnosti koje diktira potražnja tržišta.  

 

Izvještaj o performansama Booking Engine-a

Kao dodatak vašoj novoj i aktivnijoj cjenovnoj politici, RacconRev uključuje praćenje performansi vašeg direktnog rezervacijskog sustava. Vrlo zgodno za dobivanje većeg broja direktnih rezervacija. U izvještaju možete vidjeti kako dobro vaš booking engine konvertira na dnevnoj, ali i mjesečnoj bazi, u koje dane i koje doba dana imate najveći broj rezervacija i slično. Na taj način možete optimizirati upravljanje cijenama i povećavati konverzije.

Npr. vidite da na 100 posjetitelja, petkom imate 10 rezervacija za sobu koja košta 50€. Smanjenjem cijene za 10% dobili ste u prosjeku novih 10 rezervacija. Možete iz toga zaključiti da je to bio dobar potez jer ste bez obzira na smanjenje cijena skoro poduplali svoj prihod.