INTEGRACIJE

Vodite vaš objekt uz POS sustav

Upravljajte naplatom rezervacija, spa usluga i usluga u restoranu i baru iz jednog sustava uz povezanost sa POS blagajnom.

Ponudite vašim gostima opciju „charge to room“ uz POS sustav

Možete li naplatiti na moju sobu? Ovo je često pitanje koje osoblje hotela zaprima kada hotel nudi više sadržaja.

Integracija hotelskog POS sustava u vaš RoomRaccoon PMS automatski dodaje plaćanja na završni račun gosta te vaš tim ne mora ručno obračunavati troškove za vrijeme boravka gosta.

Analizirajte prodaju uz detaljna financijska izvješća

Prodaja se bilježi automatski na računovodstvenoj nadzornoj RoomRaccoona za potpuni uvid u vaše prihode i detaljne metrike o poslovanju objekta.

Bolje iskustvo gosta i učinkovitost osoblja uz POS sustav

Pogreške u naplati frustriraju i oduzimaju dragocjeno vrijeme. Otklanjanjem pogrešaka uz automatizirani POS sustav, možete svojim gostima osigurati ugodno iskustvo odjave.

Povežite se s našim POS partnerima

Povežite RoomRaccoon property management sustav sa svojom POS blagajnom i poslujte iz jednog centralnog mjesta.

Toast POS
AUTOMATIZIRAN UPSELLING

Ostvarite više prihoda uz upselling

Značajke koje stvaraju prihod kao što je RaccoonUpsell nude gostima tijekom prijave relevantne dodatke kako bi poboljšali svoj boravak.

Nalik tome, mobilni POS uređaji za restorane mogu predložiti kao upsell savršeno komplementarno vino i druge stavke na jelovniku koje bi obogatile iskustvo objeda gosta.

Često postavljana pitanja: Hotelski POS sustav

Kada POS blagajna (POS) i property management sustav (PMS) „razgovaraju“, oni komuniciraju kupnje gostiju prema brojevima njihovih soba. Ovo pojednostavljuje proces naplate kupnje u restoranu i drugih troškova na sobu gosta.

Hoteli koriste PMS za upravljanje dnevnim zadacima na recepciji kao što su rezervacije, dodjela soba, odjava gostiju, upravljanje cijenama itd. POS dodaje još jedan sloj ovom automatiziranom procesu integracijom kupnji u hotelskom restoranu ili baru na centraliziranom mjestu.

Proces je jednostavan. POS sustav postavlja upite PMS-u u stvarnom vremenu kako bi potvrdio status gosta i broj sobe, a zatim putem sučelja automatski knjiži naplatu na relevantnom broju portfelja unutar PMS-a. To pruža osoblju više vremena za fokus na pružanje usluge gostima i eliminira pogreške u naplati koje su obično uzrokovane zagubljenim računima i tipfelerima.