Poboljšajte operativnu učinkovitost uz hotelski POS sustav
Želite pojednostaviti plaćanja gostiju u svim dijelovima svog objekta?
Integracijom RoomRaccoonovog PMS-a s hotelskim POS sustavom možete omogućiti gostima da troškove "terete na sobu", te poboljšati korisničko iskustvo gosta i pojednostaviti plaćanje.
Upoznajte naše POS partnere
KAKO FUNKCIONIRA
Više hotelskih transakcija, jedan račun prilikom odjave
Od jastuka do bazena, spa do obroka, naši partneri za hotelski POS pomažu vam objediniti sve gostove transakcije u jedan račun.
Povezivanjem preferiranog POS-a s našim PMS-om, osiguravate točan prikaz svakog troška nastalog tijekom gostovog boravka na završnom računu, i eliminirate potrebu za ručnim praćenjem.
Uklanjanjem gnjavaže višestrukih plaćanja poboljšava poboljšavate iskustvo svojih gostiju, i činite njihov boravak u vašem objektu potpuno bezbrižnim.
Uštedite više uz niže transakcijske naknade
Za svako provlačenje, dodir i umetanje kartice naplaćuju se transakcijske naknade. Integracijom RoomRaccoonovog hotelskog POS sustava, sve troškove možete objediniti u jedan račun po gostu, te tako smanjiti naknade.
Zaboravite na komplicirane račune i višestruke transakcije. S našim integriranim POS rješenjima zadržite više svoje zarade.
Prodajte više gostima prije dolaska
Imate li spa, restoran ili mjesta koja možete rezervirati? Povećajte prihode i oduševite goste ponudom spa tretmana, mogućnostima objedovanja, parkingom, konferencijskim sobama i još mnogo toga uz RaccoonUpsell, naš potpuno integrirani digitalni izbornik usluga za goste.
Kako funkcionira? Jednostavno: prije dolaska gostima se šalje e-mail iz našeg PMS-a koji ih vodi na online portal za prijavu. Klikom na poveznicu mogu dodati neobavezne dodatke svojoj rezervaciji.
Jedna platforma za povećanje prihoda, pojednostavljenje operacija i osvajanje gostiju.
Česta pitanja: sve o hotelskim POS sustavima
Tipična konfiguracija ovog sustava uključuje računalno sučelje, ladicu s novcem, čitač crtičnog koda i čitač kreditnih kartica. Njegove softverske komponente često uključuju funkcije kao što su rezervacije, procesi prijave/odjave i praćenje plaćanja. Svaki put kada gost plati, on izvrši POS transakciju.
Sučelje zatim automatski dodaje naknadu odgovarajućem računu unutar PMS-a. To omogućuje osoblju da više vremena posveti usluzi gostima i smanjuje pogreške u naplati koje često nastaju zbog pogrešno unesenih podataka ili tipfelera.
Na primjer, ako gost koristi spa tretmane, uživa u obroku u restoranu i boravi u vašem hotelu, njegov račun može sadržavati kombinaciju grupiranih troškova. Svaka će stavka biti zasebno navedena na računu, pružajući detaljnu raščlambu troškova.
Ova prilagođena metoda naplate osigurava da gosti jasno razumiju svoje troškove i omogućuje precizno računovodstvo za vaš hotel.
Poboljšana usluga korisnicima: osoblje može obraditi transakcije bilo gdje unutar hotela, i ponuditi personaliziraniju i učinkovitiju uslugu.
Pojednostavljene operacije: omogućuje brze prijave/odjave i druge transakcije u hodu, te smanjuje vrijeme čekanja.
Povećana prodaja: omogućuje osoblju da poveća prodaju usluga i proizvoda izravno gostima, i tako poveća prihode.
Poboljšano iskustvo gosta: gostima pruža pogodnost brzih i učinkovitih transakcija.
Integracija sustava: integrira se s hotelskim property management sustavom za precizno vođenje evidencije u stvarnom vremenu.
Štedi prostor: smanjuje potrebu za više fiksnih POS terminala i oslobađaj prostor.
Sigurnost: nudi napredne sigurnosne značajke i usklađenost s PCI standardom za sigurno rukovanje plaćanjima.
Općenito, mPOS uređaji poboljšavaju učinkovitost, zadovoljstvo gostiju i mogućnosti prihoda u hotelima.
Ovisno o vašem trenutnom paketu pretplate na RoomRaccoon, možete aktivirati vezu s bilo kojom integracijom treće strane, uključujući POS sustave, koristeći jedan od svojih dostupnih mjesta za nadogradnju.
Za dodatne informacije ili razumijevanje kako se integracija uklapa u vaš model određivanja cijena, posjetite našu stranicu s cijenama.