INTEGRACIJE

Istaknite se na metapretraÅŸivačima kada putnici uspoređuju cijene hotela online.

Oglašavajte svoj hotel na popularnim hotelskim metapretraşivačima kako biste usmjerili putnike na vašu web stranicu za izravnu rezervaciju.

Kontrolirajte svoju strategiju licitiranja i proviziju koju plaćate.

MetapretraÅŸivači vam daju fleksibilnost i kontrolu nad maksimalnom cijenom koju ste spremni platiti za prikaz vaÅ¡eg oglasa na najviÅ¡oj poziciji. Uz dobre postavke, moÅŸete ostvariti značajan ROI za manje provizije, nego Å¡to trenutno plaćate OTA kanalima.

Uobičajeni naplatni modeli za hotelske metapretraÅŸivače uključuju sljedeće:

  • Cijena po kliku (CPC)
  • Cijena po impresiji (CPI)
  • Cijena po ostvarenoj akciji (CPA)
  • Plaćanje po noćenju (PPS)

Pomoću RoomRaccoona izravno se poveÅŸite s Google Hotel Adsom i Tripadvisorom.

Dijelimo najaÅŸurnije informacije o vaÅ¡em smjeÅ¡taju, cijenama i dostupnosti te odrađujemo aÅŸuriranja sinkronizacijom u realnom vremenu.

.

Pošaljite goste izravno na RoomRaccoonov booking engine.

MetapretraÅŸivači za hotele pruÅŸaju informacije o vaÅ¡im cijenama i dostupnosti te preusmjeravaju na vaÅ¡u web stranicu zainteresirane osobe kako bi rezervirale noćenje izravno na vaÅ¡oj stranici.

Na taj način moÅŸete konkurirati glavnim OTA kanalima za izravne rezervacije, prodavati dodatke u sobama i posebne pakete po viÅ¡im cijenama te stvoriti veću svijest o vaÅ¡em brendu. Osigurajte si jednostavan booking engine koji user-friendly booking engine ready to process bookings.

Booking engine visokih performansi moÅŸe pruÅŸiti sljedeće:

  • Besprijekorno iskustvo rezervacije za vaÅ¡e goste.

  • Integrirano rjeÅ¡enje za plaćanje koje moÅŸe obrađivati online plaćanja na siguran i pouzdan način.
  • Integraciju s Google Analyticsom koja vam pruÅŸa vrijedne informacije o vaÅ¡oj online izvedbi i prati promet na metapretraÅŸivačima.
  • A Google Analytics integration to give you vital information on your online performance and monitor traffic from metasearch websites.

Povećajte svoj izravni prihod

Putnici preferiraju izravne rezervacije. Sada je najbolje vrijeme da iskoristite mogućnost izravne rezervacije na metapretraÅŸivačima kako biste povećali svoj izravni prihod i preuzeli potpunu kontrolu nad iskustvom gosta.

Nekoliko razloga za ulaganje u izravne rezervacije:
  • Putnici znaju da web stranice hotela imaju relevantnije informacije od OTA kanala.
  • Putnici znaju da web stranice hotela nude fleksibilnija pravila.
  • Razlika u cijenama daje prednost izravnim kanalima na hotelskim metapretraÅŸivačima.
  • Veći broj domaćih putnika ne treba dodatne usluge poput putovanja zrakoplovom koje pruÅŸaju OTA kanali.

Česta pitanja: MetapretraÅŸivači za hotele

1Kako rade metapretraşivači za hotele?
Hotelski metapretraÅŸivači su platforme koje Å¡alju upite za pretraÅŸivanje različitim izvorima s kojima rade, kao Å¡to su hotelske web stranice i OTA kanali. Oni izvlače podatke o dostupnosti hotela, cijenama i inventaru (ARI) i organiziraju ih u rangirani popis. To je i razlog zaÅ¡to su poznati i kao hotelski agregatori. Dvije značajne prednosti koriÅ¡tenja metapretraÅŸivača za hotele su povećana online prisutnost i doseg gostiju. Otprilike 94% putnika koristi metapretraÅŸivače za usporedbu hotelskih cijena. Druga je pogodnost izravno zaprimanje podataka o kontaktu vaÅ¡eg gosta, Å¡to nije slučaj s OTA rezervacijama.
2Koji je najbolji metapretraşivač za hotele?
Podaci pokazuju da je Google Hotel Ads (GHA) najbrÅŸe rastući hotelski metapretraÅŸivač s procijenjenim trÅŸiÅ¡nim udjelom između 64 i 80 posto. GHA je popularna platforma među hotelima i drugim smjeÅ¡tajnim objektima zbog viÅ¡e opcija licitiranja: CPC, CPA i PPS. Preporučamo implementaciju strategije Google Hotel Adsa kako biste značajno povećali svoj prihod. MoÅŸete generirati ÂŒ svog izravnog prihoda putem GHA-a ako ponudite najbolje dostupne cijene svog hotela.
Korisnici RoomRaccoona mogu beneficirati s jednostavnim postavljanjem, licitiranjem i naplatom. Mi se brinemo za postavljanje, a naplata će biti samo na kraju svakog mjeseca.
3Kako odabrati najbolje metapretraşivače za vaš hotel?

Ako ÅŸelite dodati metapretraÅŸivače za svoju strategiju hotelske distribucije, potrebno je razmisliti o nekoliko stvari, kao Å¡to su modeli troÅ¡kova i mogućnosti povezivanja.
Većina platformi za metapretraÅŸivanje hotela omogućuje vam samo povezivanje putem partnera za povezivanje kao Å¡to je RoomRaccoon s izvornim channel management softverom. To omogućuje potpunu automatizaciju procesa dohvaćanja i aÅŸuriranja tako da metatraÅŸilica uvijek prikazuje aÅŸurne informacije.
Pogledajte infografiku u nastavku za više informacija o različitim metatraşilicama za hotele: