Kako funkcionira hotelski rezervacijski sustav?

22 ožujka, 2023 Layla. M
Home > Nekategorizirano > Kako funkcionira hotelski rezervacijski sustav?
Podijelite ovaj članak

Hotelski rezervacijski sustav predstavlja online booking engine koji vašim gostima omogućuje rezervaciju sobe izravno na web stranici vašeg hotela ili na vašim društvenim mrežama.

Korištenjem sustava za online rezervacije možete uštedjeti dragocjeno vrijeme, unaprijediti vjernost gostiju i povećati broj rezervacija bez dodanih provizija.

Zanima vas na koji način radi ova tehnologija? Pogledajmo.

Što je hotelski rezervacijski sustav?

Hotelski rezervacijski sustav ili drugim riječima hotelski booking engine, računalni je sustav koji omogućuje vašim gostima unos podataka o rezervaciji na web stranici vašeg hotela, vaše društvene mreže ili čak na metapretraživačima kao što je Google Hotel Ads.

Podaci se zatim prenose u vaš PMS sustav ili kalendar rezervacija. U vaš rezervacijski sustav također možete dodavati druge značajke kao što je automatizacija slanja e-pošte vašim gostima s potvrdom rezervacije.

Glavni cilj hotelskog rezervacijskoga sustava je pojednostaviti proces rezervacije za vaše goste i vaš objekt te time na jednostavan način povećati broj izravnih rezervacija.

Trenutni pregled cijena i dostupnosti. Bez kontaktnoga obrasca.

Nije uobičajeno naići na kontaktni obrazac na web stranici hotela. Ova zastarjela metoda ne ispunjava očekivanja modernih gostiju koji žele brzo dobiti informacije o cijenama soba, dostupnosti za određene datume i žele biti u mogućnosti dovršiti svoju rezervaciju automatski bez dodatne pomoći hotela.

Rezervacijski sustav pruža sve potrebne informacije o vašim sobama, uključujući vaše cijene, opise soba, uključene pogodnosti i dodatne usluge koje gosti mogu kupiti. Dodatno nudi mogućnost uplate depozita vaših gostiju za jamstvo njihove rezervacije.

Zašto vam je potreban sustav rezervacija?

1. Iskoristite procvat tržišta online putovanja

Tržište online putovanja raste iz godine u godinu. Do 2023. procjenjuje se da će 700 milijuna putnika rezervirati svoje hotelske sobe online.

Bez rezervacijskoga sustava, hoteli su ovisni o OTA-ima, koji često naplaćuju visoke provizije i oduzimaju hotelima dio njihova prometa. Hoteli također moraju ručno upravljati procesima rezervacija, čime se gubi puno vremena i potencijalnih rezervacija.

Uz platformu za online rezervacije, hoteli mogu generirati više prihoda s automatiziranim i prilagodljivim rješenjem dizajniranim za ispunjavanje specifičnih poslovnih potreba svakog objekta.

2. Veća kontrola nad iskustvom gosta

Iako su OTA nužni kanali prodaje, oni ne utječu na iskustvo gosta. OTA su ograničeni na prodaju soba, a iskorištavanjem te praznine hoteli mogu poboljšati iskustvo svojih gostiju.

Sustav hotelskih rezervacija poboljšava iskustvo koje nudite vašim gostima  i gradi lojalnost. Na primjer, sustav odmah sprema informacije i preferencije koje su dali gosti, omogućujući vam da koristite te podatke za svoje remarketing kampanje ili da potaknete svoje goste na ponovni boravak u vašem smještaju.

Ova vam tehnologija također omogućuje da posjetitelje svoje web stranice pretvorite u goste nudeći im dodatne usluge (boca šampanjca, masaža i slično) koje mogu rezervirati izravno na sustavu za rezervacije.

Neke pogodnosti koje možete ponuditi svojim gostima na svom sustavu za rezervacije kako biste poboljšali njihovo iskustvo i povećali broj izravnih rezervacija: 

    • Kodovi za popust: sustav vam omogućuje kreiranje posebnih promocija za goste koji izvrše izravnu rezervaciju. Jednostavno dodajte kod za popust na početnu stranicu svoje web stranice kako biste potaknuli svoje goste da ga koriste.
    • Potvrda rezervacije: automatizirajte slanje e-pošte svojim klijentima i personalizirajte kako bi odražavale vaš imidž.
    • Stopa konverzije: Iskoristite integraciju s Googleom i Facebookom kako biste pratili stopu konverzije svog booking enginea i upotrijebili prikupljene podatke za poboljšanje svoje marketinške strategije.

Optimizacija cijena: booking engine kao što je RoomRaccoon integrira pravila upravljanja prinosom koja vam omogućuju da automatski prilagodite cijene svojih soba prema razini potražnje, stopi popunjenosti i drugim čimbenicima

3. Postavite vlastite uvjete rezervacije

OTA imaju pravila kojih se hoteli i korisnici moraju pridržavati. Na sreću, korištenjem sustava za rezervacije možete postaviti vlastite uvjete rezervacije.

Korištenjem hotelskog rezervacijskog sustava možete definirati uvjete rezervacije, kao što je maksimalna duljina boravka koja se može rezervirati ili vrijeme prijave i odjave, kao i moraju li vaši klijenti platiti depozit tijekom rezervacije ili tijekom online prijave.

Također možete kontrolirati podatke koje gosti moraju unijeti prilikom rezervacije kao što su ime, prezime, e-mail adresa, podatci o plaćanju itd.

Uz RoomRaccoon također možete blokirati rezervacije za određene datume, primjerice ako organizirate događaj.

Koliko je vremena potrebno za postavljanje novog sustava rezervacija?

Postavljanje je brzo i jednostavno. Sveobuhvatni sustavi poput RoomRaccoona olakšavaju upravljanje rezervacijama integracijom PMS-a u jednu automatiziranu platformu. Na ovaj način više nećete imati poteškoća u integraciji i kombiniranju različitih sustava!

Author Image

Layla. M

A grammatical purist with a love for the written word, Layla is a Content Manager at RoomRaccoon, passionate about producing content that drives results. Her passion extends to everything Layla sets her mind to, such as spearheading social responsibility projects for the community and also exploring the beautiful city of Cape Town.

Povezani članci