Što je Hotel Channel Manager?

30 kolovoza, 2023 Nicky. M
Home > Uncategorized > Što je Hotel Channel Manager?
Podijelite ovaj članak

Uspješni hoteli promoviraju svoje sobe i raspoloživost na više online putničkih agencija da budu ispred konkurencije. To rade pomoću Hotel Channel Managera.

Channel Manager jednostavno je, ali moćno tehnološko rješenje koje vam omogućuje istovremenu prodaju svih vaših soba na svim povezanim kanalima za rezervaciju. Automatski će ažurirati vašu raspoloživost u stvarnom vremenu kada se izvrši rezervacija i kada napravite veće izmjene u oglašenim kapacitetima.

Online putničke agencije (OTA) kao što su Booking.com i Expedia. olakšale su ljudima rezervaciju smještaja, izleta i letova na jednom mjestu. Zato se sve više putnika odlučuje za rezervaciju smještaja putem interneta. Menadžerima hotela sve je nepraktičnije ručno ažurirati informacije o oglašenim kapacitetima i izbjeći overbooking. Rješenje? Channel manageri napravljeni su da hotelijerima pomognu ući na nova tržišta, povećati popunjenost, uštedjeti vrijeme i maksimalizirati online prodaju.

Ako razmišljate o hotel channel manageru, na pravom ste mjestu. U ovom blogu pročitajte prednosti, namjenu i značajke koje trebate razmotriti pri odabiru najboljeg channel managera za svoj objekt.

Što je Channel Management?

U ugostiteljskoj industriji Channel Management je učinkovit proces upotrebe sustava Channel Manager za upravljanje različitim online distribucijskim kanalima, uključujući OTA-e (Booking.com), maloprodajne putničke agencije, metasearch pretraživače (Google) i globalne distribucijske sustave (GDS), kako biste prodali svoju hotelsku ponudu bilo gdje u svijetu.

Putem jednog nadzornog panela možete trenutačno ažurirati trenutačne cijene i raspoloživost bez prebacivanja na nekoliko različitih ekstraneta. Jednostavno rečeno, channel management pojednostavljuje i ubrzava način na koji prodajete svoje hotelske sobe i dodatke, poput posebnih paketa.

Implementacija strategije upravljanja kanalima za hotele

S mogućnošću primjene različitih distribucijskih kanala za promociju i prodaju raspoloživih kapaciteta, važno je procijeniti koji kanali zaista vrijede. Na primjer, jedan kanal možda donosi mnogo rezervacija preko vaših OTA partnera, ali se putem njega one češće otkazuju. Drugi kanal poput Airbnba je možda usmjeren na solo putnike, što rezultira nižim RevPAR-om.

Prikupljanje i analiza ovih podataka ključna je za usavršavanje vaše channel management strategije. Omogućuje vam identificiranje kanala koji imaju lošije performanse i eventualnu reviziju strategije kako biste maksimizirali profitni potencijal.

Zatim možete koristiti te podatke za izradu boljeg prodajnog i marketinškog plana. Naravno, pronalazak kombinacije kanala koja funkcionira za vaš objekt ne događa se preko noći. Dobra vijest je da vam channel manager pomaže u toj strategiji automatskim bilježenjem i pohranjivanjem svih vaših podataka o rezervacijama, pa se možete usredotočiti na nadolazeće trendove u industriji. Mjesečni izvještaji generiraju se na vaš zahtjev, tako da se ne morate brinuti o propuštanju vrijednih informacija!

Odlučivanje o Channel Manageru

Ovo je dobra vijest za hotelijere koji sada mogu birati između puno tvrtki za channel management.

Nedostatak? Ne postoji univerzalni Channel Manager. Ako ste mala tvrtka, vjerojatno trebate drugačije rješenje od velikog hotelskog lanca.Ako ste mala tvrtka, vjerojatno trebate drugačije rješenje od velikog hotelskog lanca.

Da bismo vam pomogli odlučiti, evo nekih čimbenika koje treba uzeti u obzir:

  • Koliko soba imate
  • Koliko različitih vrsta soba imate
  • Koliko kanala želite povezati
  • Publika do koje želite doći
  • Integracija sa softverom i alatima kojima se već koristite, poput vašeg booking enginea ili property management sustava (PMS)
  • Vaš proračun

Mnogim hotelijerima ulaganje u HMS rješenje je praktičnije od ulaganja u PMS koji zahtijeva višestruke integracije da bi radio ono što HMS već radi.

4 glavne vrste online distribucijskih kanala za hotele

Hotelijeri širom svijeta danas imaju neograničene mogućnosti kada su u pitanju distribucijski kanali. Iako su izravne rezervacije najprofitabilnije, korist i opseg neizravnih rezervacija ili distribucijskih kanala neupitni su.

Online putnička agencija kao što je Booking.com popularan je primjer distribucijskog kanala koji je po definiciji lanac tvrtki ili posrednika i kojim vaš hotel prolazi dok ne dođe do krajnjeg korisnika.

Važne pojedinosti o četiri najveća online distribucijska kanala:

1. Online putničke agencije (OTA)

OTA je zapravo platforma za rezervacije koja prodaje proizvode povezane s putovanjima, uključujući zrakoplovne karte, najam automobila, krstarenja, doživljaje , smještaj i još puno toga.

Prednosti: Na OTA hoteli su jako izloženi, zbog čega su vaše sobe vidljivije lokalnim i međunarodnim putnicima koji vas inače možda ne bi ni pronašli. 40 % mobilnih korisnika rezervira svoje boravke putem OTA-a i obično idu na web-mjesto hotela u potrazi boljom ponudom ili više informacija. Uz postavljen booking engine, ovaj bonus promet možete pretvoriti u izravne rezervacije.

Popularni OTA-ovi: Booking.com, Expedia, and Hotels.com.

Struktura plaćanja OTA su najskuplji distribucijski kanali s provizijama od 15 % – 25 %.

2. Veletrgovci

Veletrgovac je posrednik između dobavljača putovanja (hotela) i OTA/putničkog agenta. Nabavlja noćenja u hotelskim sobama naveliko, formira pakete, dogovara cijene, a zatim ih prodaje OTA-ima i putničkim agencijama.

Prednosti: Trgovci naveliko izlažu nekretnine/sobe velikim tržištima do kojih hotelijeri ne mogu izravno doći kao što su međunarodni kupci. Hotelijerima pomažu povećati popunjenost, uz određeni zajamčeni postotak popunjenosti.

Popularni veletrgovci: AOTGroup, CN Travel, FollowMe2Africa, Helloworld Travel

Struktura plaćanja: Cijene dogovorene s hotelima.

3. Metasearch

Metasearch je tražilica koja pretražuje druge tražilice. Drugim riječima, metasearch omogućuje putnicima usporedbu cijena hotelskih soba raznih online putničkih agencija (OTA) i drugih web-stranica za rezervacije.

Prednosti: Putnici iz cijelog svijeta mogu pronaći cijene soba i više opcija za rezervacije na jednom mjestu.

Popularni metasearches: Google Hotel Ads, Tripadvisor, Kayak, and Trivago.

Struktura plaćanja: Metasearches koriste oglašavanje temeljeno na klikovima, usluge pretplate, provizije (12 % – 15 %), sponzorirane plasmane, naknade za uvrštavanje na popis i naknade za rezervacije.

4. Globalni distribucijski sustav (GDS)

GDS je internetska mreža za tvrtke unutar turističke industrije. Uzima podatke (inventar, cijena i dostupnost) od dobavljača kao što su zrakoplovne tvrtke, hoteli, tvrtke za krstarenja i iznajmljivanje automobila i čini ih dostupnima distributerima poput putničkih agenata (ljudskih i online) i turoperatora.

Prednosti: Putnički agenti uveliko koriste GDS za pretraživanje i rezerviranje putovanja za svoje klijente. Uglavnom jer im omogućuje spajanje ponuda za isto putovanje. Na primjer, u istom sustavu mogu rezervirati hotelsku sobu, let ili rent-a-car. Hotelijerima istovremeno omogućuje pristup širokoj mreži putovanja, posebno korporativnih.

Popularni GDS-ovi: Sabre, Travelport, and Amadeus

Struktura plaćanja: GDS će naplatiti jednokratnu naknadu za uvrštavanje, a zatim uzeti ili postotak ili fiksnu naknadu po rezervaciji.

Kombinacija izravnih i neizravnih rezervacija, pomoći će vam potaknuti razne vrste prihoda i dosegnuti različite klijente u brzom ugostiteljskom okruženju. Dakle, kada birate svoj online distribucijski portfolio, važno je napraviti optimalnu distribucijsku strategiju.

Hotelijeri koriste ove smjernice za razvoj distribucijske strategije za svoju imovinu:

  • Imajte jasan poslovni cilj
  • Ciljajte svoje najbolje goste
  • Održavajte konkurentne cijene
  • Shvatite gdje leži vaša profitabilnost: GOPPAR ili RevPAR
  • Odlučite koje promocije želite pokrenuti
  • Prilagodite cijene tržišnim uvjetima
  • Ponudite dodatke na svojim izravnim kanalima (web-stranicama)

Svaka distribucijska strategija izgledat će drugačije ovisno o vrsti hotela, veličini i ciljanoj publici. Ali, strategija se može provesti samo pomoću channel managera.

6 načina na koje Hotel Channel Manager poboljšava vaše poslovanje

Sada znamo da channel manager radi fantastičan posao uštede vašeg vremena i olakšava vam život prilikom ažuriranja cijena soba i dostupnosti na više platformi. Ali to nije sve.

Channel Manager ima ključnu ulogu u hotelskom poslovanju. Može vam pomoći povećati prihode i profit kada ima manje posla, zato ne čudi da channel manageri postaju sve popularniji kako hotelijeri uviđaju prednosti.

6 prednosti korištenja Hotel Channel Managera:

1. Povećajte svoje online rezervacije

Važno je da se vaša tvrtka nalazi tamo kada i gdje naručitelj traže. Danas to znači online prisutnost. Channel manager omogućuje vam širenje mreže i online rezervacija više nego ikad prije.

2. Iskoristite podatke za povećanje prihoda hotela

Channel manager daje vam pristup najvrjednijim podacima za optimizaciju strategije upravljanja kanalom i povećanje prihoda. Možete ih upotrijebiti da odredite koji su kanali najučinkovitiji i usredotočite se na područja koja daju najbolje rezultate. Koji podaci mogu koristiti vašem hotelskom poslovanju?

  • Segmenti putnika koji najčešće dolaze (poslovni putnici, putnici u slobodno vrijeme, obitelji)
  • Datumi posjeta (vikendi, ljeto, sezona festivala)
  • Koliko unaprijed rezerviraju
  • Otkuda dolaze (i regije i kanali)
  • Duljina boravka
  • Željene usluge i prioriteti (parkiralište, bazen, obroci uključeni u cijenu smještaja)

3. Potaknite izravne rezervacije

Izvrstan efekt reklamnog panoa! OTA privlače veliku pozornost jer su jednostavne za korištenje i putnicima nude mnogo izbora. Ali u puno slučajeva putnici na kraju rezerviraju putem hotelske stranice kada traže bolju ponudu ili žele saznati više o mjestu koje su odabrali za odsjedanje.

4. Stvorite besprijekoran protok informacija

Sveobuhvatni sustav upravljanja hotelima, kao što je RoomRaccoon, omogućuje nesmetan protok informacija između channel managera, property management sustava, i booking enginea.

Sve dodatne integracije poput revenue management sustava mogu lako postati dio ovog protoka informacija. Tako možete upravljati radom svog hotela s jedne upravljačke ploče.

5. Automatizirajte ažuriranje cijena

Poput RoomRaccoonova HMS-a, neki channel manageri, s funkcijom yield management, mogu automatski snižavati i povećavati vaše cijene na temelju unaprijed definiranih pravila.. Nedjelje s manje prometa? Jednostavno postavite pravilo da cijenebudu niže nedjeljom kako biste potaknuli više rezervacija. Ova funkcija može biti jednostavan, ali moćan alat za povećanje prihoda i korisna je kada više članova osoblja koristi channel manager.

6. Poboljšajte svijest o brendu

Moćan channel manager omogućit će dvosmjerni neograničeni pristup glavnim kanalima za rezervacije kao što su, između ostalih, Booking.com, Airbnb i Hotels.com! To znači da je veća vjerojatnost da vas putnici iz svih krajeva svijeta koji nikada nisu čuli za vaš smještaj otkriju i potencijalno opet rezerviraju.

Drugi moćni sustavi za korištenje uz channel manager

Neke stvari jednostavno idu zajedno ako prst i nokat. U svijetu hotelskih sustava, idealan trio koji čini dio potpunog centraliziranog kontrolnog centra vašeg hotela su booking engine, property management sustav i channel manager.

Bez obzira koristite li već neke od ovih sustava ili ne, integracija je izuzetno važna. Sustavi poput channel managera trebali bi se moći integrirati s drugim sustavima koje se vašem hotel svakodnevno koriste, poput property management sustava ili rezervacijskog sustava kako bi se osigurala točnost i nesmetan rad pozadinskog sustava vašeg objekta.

Držeći sve podatke o svojim klijentima u centraliziranoj bazi podataka, moći ćete svojim kupcima pružiti bolje korisničko iskustvo na svim dodirnim točkama i osigurati svom osoblju brz i točan unos informacija.

Svi sljedeći sustavi učinkoviti su kada se koriste s channel managerom:

1. Property Management sustav (PMS)

Property Management sustavi (PMS) upravljaju svim aspektima hotelskih poslovnih operacija, uključujući upravljanje mogućnostima front officea, kao što su rezervacije, prijava/odjava gostiju, dodjela soba, upravljanje cijenama soba i naplata. Hotelski PMS zamijenio je dugotrajne procese koji zahtijevaju puno papira.

2. Booking Engine

Booking engine sustav je za obradu rezervacija koji koriste hoteli i drugi objekti za prikupljanje podataka o rezervacijama i kreditnim karticama putem svojih web-stranica, društvenih mreža ili drugih marketinških kanala. Booking engine zamijenio je naporne i dosadne „kontaktirajte s nama“ stranice na web-mjestu hotela. .

3. Revenue Management alat

Revenue Management sustav osigurava optimiziranost vaših cijena gledajući što rade vaši konkurenti, kao i ponudu i potražnju. Revenue Management alat dobro funkcionira s channel managerom kako bi se osiguralo da su postavljene cijene više-manje iste kao kod vaše konkurencije.

Niža cijena znači gubitak novaca, previsoka cijena znači manje rezervacija, a prava cijena ostvarenje profita. Sa stvarnim podacima o tržištu moguće je predviđati i djelovati u skladu s njima.

Cijena

Ako ste mali neovisni hotelijer u svijetu koji se brine o proračunu i u kojem se sve stvari mogu kupiti i zasebno instalirati, onda je sveobuhvatni hotel management sustav pravi izbor za vas.

To je zato što su hotelski softveri međusobno kompatibilni samo u određenim slučajevima, a od plaćanja više ugovora i zvanja nekoliko linija podrške kada nešto krene po zlu boli glava,

Razlozi za ulaganje u sveobuhvatni HMS temeljen na oblaku:

  • Pristupačan; cijena po broju soba
  • Jedan ugovor, jedna linija podrške
  • Centralizirano rješenje
  • Jednostavna prilagodba osoblja
  • Integracije s više partnera poput POS sustava
  • Jednostavno postavljanje temeljeno na oblaku; „plug-and-play“

Pogledajte što kažu klijenti RoomRaccoona.

Pogledajte sami. Dogovorite besplatnu prezentaciju i saznajte više kako RoomRaccoonov HMS može pomoći transformirati vašu nekretninu u pametan i profitabilan posao!

Author Image

Nicky. M

Nicky is RoomRaccoon's Senior Content Manager, combining a love for travel with a practical approach to improving hotel performance through tech and insightful tips. Join her journey where travel, hospitality, and technology meet.

Povezani članci