Primjeri: Što je yield management u hotelijerstvu?

4 kolovoza, 2023 Nicky. M
Home > Technology, Technology > Primjeri: Što je yield management u hotelijerstvu?
Podijelite ovaj članak

Zbog toga je prodaja vremenski ograničene ponude, poput hotelskih soba, po fiksnoj cijeni tijekom cijele godine česta pogreška mnogih hotelijera koji zbog toga gube znatne iznose prihoda. Yield management u hotelijerstvu važna je strategija određivanja cijena koja vam pomaže u prodaji vaših soba u pravo vrijeme i po najboljoj cijeni.

Dinamičke strategije određivanja cijena često su povezane s velikim hotelskim lancima koji imaju zaposlene revenue managere.

No, u današnje vrijeme kvalitetan property management softver ima integriranu značajku yield managementa koja olakšava povećanje prihoda od svake prodane sobe čak i manjim objektima s 10 soba.

Yield management i revenue management ponekad se smatraju istoznačnicama. No, iako su oba koncepta jednako bitna za postizanje vaših godišnjih ciljeva prihoda, tehnike yield managementa mnogo su lakše, prilagodljivije i brže za implementaciju. Detaljnije ćemo objasniti u nastavku.

Što je yield management?

Yield management se smatra najvažnijom strategijom za povećanje vaše prodaje, posebno u vrijeme niske potražnje. Daje vam uvid u stope popunjenosti, prijašnje podatke o učinku i općenite trendove u industriji s ciljem pružanja korisnih informacija prema kojima možete prilagoditi svoje cijene u skladu s potražnjom, odnosno vjerojatnošću prodaje soba.

Yield management maksimizira generirani iznos novca od ograničenog broja soba koje se prodaju u određeno vrijeme. Zbog toga se yield management čini najpraktičnijim načinom povećanja prometa.

S obzirom na to da troškovi ne fluktuiraju na isti način kao potražnja, RoomRaccoonov yield management sustav omogućuje vam postavljanje različitih cijena za različite razine popunjenosti. Zahvaljujući tome, vaše će se cijene automatski ažurirati na svim vašim kanalima na temelju unaprijed definiranih pravila.

U nastavku se nalaze tri različite vrste strategija upravljanja prinosom:

Primjer 1: Godišnji odmor

Prema prijašnjim podacima, Hotel X je siguran kako može ostvariti veću prodaju svojih soba tijekom ljetnih praznika. Stoga je postavio pametno pravilo prinosa koje hotelu povećava cijene soba za 10 % u lipnju, srpnju i kolovozu ako njihova stopa popunjenosti dosegne 80 % i ako je preostalo 7 dana za prodaju preostalih soba.

Yield pravilo:

Primjer 2: Godišnji odmor

Na temelju hotelijerskih trendova, Hotel Y zna da godišnji festival sira u rujnu privlači brojne posjetitelje u njihovo područje. Zato je početkom godine osmislio pametno yield pravilo prinosa koje povećava cijene soba za 20 % tijekom festivalskog tjedna.

Unaprijed definirana yield pravila prinosa temeljena na trendovima omogućuju generiranje najvećeg prihoda od ranih rezervacija

Yield pravilo:

Primjer 3: Nedjeljni popust

Hotel Z zna da nedjeljom pada popunjenost. To se je vidljivo iz njihova izvješća o učinku. Kao rezultat toga, kreirao je pametno yield pravilo prinosa koje smanjuje cijene soba za 15 % nedjeljom ako njihova popunjenost padne ispod 50 % i ako je preostalo samo 7 dana za prodaju preostalih soba.

Zahvaljujući tome, još uvijek zarađuju od prodaje umjesto da izgube cijelu zaradu.

Yield pravilo:



VIDI YIELD MANAGER PREZENTACIJU

Ovo su faktori koje trebate uzeti u obzir kada stvarate pravilo prinosa:

  • Sezonska potražnja
  • Trendovi i događaji
  • Vaša stopa popunjenosti
  • Broj preostalih dana za prodaju vaših soba
  • Iznos povećanja cijene ili popusta

Razlike između yield managementa i revenue managementa

Yield management je posebna revenue management strategija koja se fokusira na maksimiziranje ukupnog prihoda generiranog na temelju vaše stope popunjenosti. Pojednostavljeno, ona se bazira na ponudi i potražnji.

Ono se očituje u sljedećim čimbenicima:

  • Budžetiranje i predviđanje potražnje
  • Analiza konkurencije
  • Analiza podataka
  • Strategija distribucije
  • Segmentacija gostiju i cijena
  • Metasearch optimizacija

Prednosti upravljanja prinosom za hotele

1. Povećajte prihode

Glavna briga hotelijera je prihod i pronalaženje načina kako ga ostvariti što više. Prednost yield managementa je u tome što hotelima omogućuje povećanje prometa iako nemaju 100 % popunjenost.

Kao hotelijer i upravitelj prihodima, možete iskoristiti prednosti predviđanja potražnje (visoka potražnja i van sezone) i maksimalno povećati svoj prihod po dostupnoj sobi (RevPAR) po noćenju.

Zapravo se sve svodi na ponudu i potražnju. Gosti su spremni potrošiti više kada je potražnja velika. U isto vrijeme, spremni su potrošiti i novac izvan sezone, ali za pravu cijenu. Tada su korisni popusti i posebni aranžmani.

2. Uklonite pogreške u određivanju cijena

Upravitelji hotela imaju postavljene godišnje ciljeve prihoda. Postizanje ovih ciljeva puno je teže, a ponekad i nemoguće ako se oslanjate isključivo na redovite obrasce rezervacija.

Kako predviđanje potražnje postaje sve točnije, hotelijeri mogu provoditi strategije automatskog određivanja cijena kroz yield management i s jasnim skupom podataka iz softverskih integracija koji odabiru prave cijene soba za određeno vremensko razdoblje. Na taj ćete način postići i nadmašiti svoje prodajne ciljeve.

3. Zaboravite na propuštene prilike

Iako je yield management u hotelijerstvu snažno usmjereno na ponudu i potražnju, važno je unaprijed razmišljati o nadolazećim događajima, analizirajući povijesne podatke kako biste se pripremili za unosne prilike.

Na primjer, već možete sada planirati cijene soba za praznike i poznate događaje. Uz pomoć hotelskih alata kao što je integrirani channel manager, vaše se yield cijene automatski prilagođavaju na svim booking kanalima bez ikakvih dodatnih napora s vaše strane. r.

Završne misli:

Najbolji dio yield managementa za hotele je to što postavljanje može biti sveobuhvatnije ili jednostavnije, ali ćete uvijek vidjeti rezultate. Na taj način čak i mali hoteli mogu maksimalno povećati svoje prihode korištenjem pametnih strategija određivanja cijena i predviđanja potražnje.

Author Image

Nicky. M

Nicky is RoomRaccoon's Senior Content Manager, combining a love for travel with a practical approach to improving hotel performance through tech and insightful tips. Join her journey where travel, hospitality, and technology meet.

Povezani članci