OSNOVNI PROIZVOD
OSNOVNI PROIZVOD
FEATURES
OSNOVNI PROIZVOD
FEATURES
Butik hotel je vrsta hotela koja odiše malim, intimnim i šarmantnim ambijentom. Obično ima manje od 100 soba i nudi prilagođenu uslugu gostima. Za razliku od drugih hotelskih lanaca koji mogu izgledati generički, butik hotel ostaje vjeran lokalnoj kulturi. Iako su butik hoteli mali, nude mnoge sadržaje koji konkuriraju onima većih hotela. Od vrhunskih spa centara do luksuznih prostora za opuštanje, butik hoteli imaju sve što možete poželjeti.
Poput Cezara i njegovih osvajanja, butik hoteli su došli, vidjeli i ostavili trag u svijetu ugostiteljstva. Pogledajmo ukratko povijest butik hotela i što ih izdvaja iz mase.
Iako postoji neka rasprava o točnom podrijetlu butik hotela, izraz je skovan 1960-ih i 1970-ih godina kada su putnici u Europi počeli boraviti u malim hotelima. Tamo su mogli upoznati vlasnike, opustiti se uz čašu vina u predvorju i uživati u prilagođenoj i intimnoj usluzi. Ova ultra personalizirana usluga ubrzo se proširila na Sjedinjene Američke Države, a do 1980-ih godina, američka industrija ugostiteljstva bila je preplavljena onim što danas nazivamo butik hotelima.
“Butik hoteli nude bijeg i karakterizirani su svojim intimnim i osebujnim stilom. Izdvajaju se od ostalih nudeći personaliziranu pažnju i stilizirani smještaj koji se temelji na određenom motivu” – USA TODAY.
Ispod je navedeno sedam općih karakteristika butik hotela.
Opće pravilo je da Vaša nekretnina mora imati manje od 100 soba kako bi se smatrala butik hotelom. Održavanje hotela s manje od 100 soba učinkovit je način za kontrolu i održavanje kvalitete te pružanje individualizirane usluge. Kako broj soba raste, postaje sve teže zadovoljiti sve svoje goste i još teže učiniti Vašu nekretninu da se istakne među konkurencijom, posebno za goste koji traže jedinstveno iskustvo. Da biste pružili ovo jedinstveno iskustvo koje Vaši gosti priželjkuju, trebate znati kakvu vrstu gostiju želite privući..
Kako bi se Vaša nekretnina istaknula kao butik hotel, treba nuditi personaliziranu uslugu. To može uključivati jedinstvene sadržaje koji nisu dostupni u drugim hotelima, privlačne dodatke i upselling meni, ili chefa s Michelinovom zvjezdicom. Na što god da se odlučite, trebalo bi ostaviti trajni dojam na Vaše goste.
Butik hoteli obično nastoje stvoriti posebnu karakteristiku u svom prostoru i izbjegavati pružanje generičkog smještaja svojim gostima. Uključivanje autentičnih dizajnerskih elemenata može pomoći da Vaš hotel izađe iz konkurencije. Bilo da se odlučite kombinirati arhitektonske značajke, namještati s elegantnim ukrasima, prikazivati lokalni dizajnerski dekor ili izlagati umjetnička djela, dekor Vašeg hotela može zaista napraviti razliku i omogućiti da njegova jedinstvena osobnost zasja.
.
Whether you choose to blend architectural features, furnish with stylish ornaments, display local designer decor or showcase art pieces, your hotel’s decor can genuinely make a difference and allow its unique personality to shine through.
Lokacija je ključna za butik hotel. Kao što stara izreka kaže, tri najvažnija faktora u nekretninama su “lokacija, lokacija, lokacija.” Vaša nekretnina treba imati jedinstveni identitet koji oblikuje njena lokacija. Bilo da se nalazite u trendi četvrti u centru Splita ili u odmaralištu poput Vrsara, trebali biste dopustiti da lokacija odredi karakter Vaše nekretnine i omogućiti joj da se stapa s okolinom.
Postoje pametni savjeti koje možete koristiti za stvaranje snažne povezanosti s lokacijom, na primjer, poslužujući lokalnu kuhinju u restoranu Vašeg hotela, surađujući s lokalnim brendovima na dizajnu Vašeg hotela, ili zapošljavanjem lokalnih ljudi u Vašem hotelu; nitko ne može bolje odražavati kulturu Vašeg hotela od ljudi koji tamo rade. Svi ovi koraci učiniti će Vašu nekretninu integralnim dijelom zajednice, čineći je jedinstvenom u odnosu na ostale.
Butik hoteli su poznati po svojoj iznimnoj usluzi koja zadovoljava potrebe gostiju. Od trenutka njihovog dolaska, Vaše osoblje na recepciji obraća se gostima imenom, čime ih čini dobrodošlima i cijenjenima. Gosti očekuju prilagođene luksuzne sadržaje, poput raznih jastučića i ogrtača za izbor, kao i personalizirane poklone, osiguravajući jedinstveno i luksuzno iskustvo. Osim toga, gosti butik hotela obožavaju opuštajuće spa usluge koje im pomažu da se opuste i osjećaju obnovljeno.
Je li netko spomenuo hranu? Doista, jer butik hoteli su poznati po svojim modernim i lokalno usmjerenim jelima i pićima koja nude u svojim restoranima i barovima. Nude visoko kvalitetnu i autentičnu kuhinju, s ugodnim koktel atmosferama koje su popularne kako među posjetiteljima, tako i među lokalnim stanovništvom. Njihova gastronomija je sastavni dio iskustva butik hotela.
Butik hoteli privlače različite vrste putnika — od onih koji traže luksuz do onih koji vole uzbudljive avanture. Parovi na romantičnim putovanjima također su privučeni butik hotelima zbog njihovih intimnih ambijenata i romantičnih nota, dok su obitelji privučene sadržajima prilagođenim djeci i igralištima. S RoomRaccoonovom značajkom sustava za rezervacije Politika za djecu, možete optimizirati prihod pružajući prilagodljive obiteljske cijene i pojednostavljeni proces rezervacije kada rezervirate za cijelu obitelj, uključujući i najmanje.
Da, jesu. Butik hoteli često daju prioritet ekološkoj osviještenosti kao dijelu svoje predanosti pružanju jedinstvenih i odgovornih ugostiteljskih iskustava. Evo detaljnog pregleda različitih inicijativa održivosti koje se često nalaze u butik hotelima:
Energetski učinkoviti dizajn: Ulažu u energetski učinkovite dizajnerske značajke kako bi smanjili svoj ugljični otisak. To može uključivati korištenje održivih građevinskih materijala, korištenje prirodnog osvjetljenja kako bi se smanjila potreba za umjetnim osvjetljenjem tijekom dana, instaliranje energetski učinkovitih sustava grijanja, ventilacije i klimatizacije (HVAC), te uključivanje obnovljivih izvora energije poput solarnih panela ili geotermalnog grijanja.
Štedišna mjera na vodi: Butik hoteli često provode mjere za očuvanje vode kako bi smanjili potrošnju vode. To uključuje instaliranje slavina, WC-a i tuševa s niskim protokom, kao i implementaciju sustava za ponovnu upotrebu vode za navodnjavanje ili reciklažu sive vode.
Programi reciklaže: Kako bi minimizirali otpad, obično imaju sveobuhvatne programe reciklaže, poput kanti za reciklažu u sobama i zajedničkim prostorima za goste kako bi odvojili reciklirajuće materijale poput papira, plastike, stakla i metala. Također, ovi hoteli mogu surađivati s lokalnim reciklažnim postrojenjima kako bi osigurali pravilno odlaganje i obradu reciklirajućih materijala.
Materijali i sadržaji lokalnog podrijetla: Prioritet im je nabava materijala i sadržaja lokalno kad god je to moguće kako bi smanjili ekološki utjecaj transporta i podržali lokalne ekonomije. To može uključivati korištenje drva lokalnog podrijetla za namještaj, umjetnost lokalnih umjetnika, organske kozmetičke proizvode koje proizvode lokalni zanatlije, te posluživanje hrane i pića uzgojenih ili proizvedenih lokalno u njihovim restoranima.
Smanjenje otpada: Kako bi smanjili otpad od hrane, butik hoteli mogu provoditi programe kompostiranja za organski otpad koji nastaje u njihovim kuhinjama i blagovaonicama. Također, potiču goste da sudjeluju u naporima za smanjenje otpada nudeći kante za kompostiranje ili pružajući informacije o održivim praksama.
Zelene certifikacije i partnerstva: Mnogi butik hoteli teže stjecanju zelenih certifikacija poput LEED-a (Leadership in Energy and Environmental Design) ili Green Key certifikacije kako bi pokazali svoju predanost održivosti. akođer, možete surađivati s ekološkim organizacijama ili sudjelovati u inicijativama koje štite okoliš i podržavaju napore očuvanja u Vašim lokalnim zajednicama, poput Hoteli za drveće..
Presudno je –
butik hoteli su pravi dragulj u prostoru privremenog smještaja, a uz pravi softver za hotele temeljen na oblakuVaš može biti nezaustavljiv. Oni se razlikuju od konkurencije kroz svoju jedinstvenu vrijednost, s manje od 100 soba i jedinstvenom lokacijom koja zrači modernom i trendi atmosferom.
S uključivanjem jedinstvenih dizajnerskih elemenata, oni su zaista “in” mjesto za boravak. Imajući ove karakteristike na umu, Vaš butik hotel ne samo da će uspjeti, već će i održati profitabilan TrevPAR iz godine u godinu, osiguravajući da Vaši gosti dožive ekskluzivnu uslugu.
Sini is an accomplished Content Manager at RoomRaccoon. As an agency-hailed talent, her work brings a fresh creative flair to the world of SaaS. And she brings her very own brand of sass to the SaaS world. While not on the clock, Sini enjoys a glass of fine wine, and well, her privacy.
Pretplatite se na naš newsletter za više ovakvih i sličnih informacija u vašem inboxu!