Back to overview

Kako biti na radaru gostiju u post pandemijskom vremenu

Kako biti na radaru gostiju u post pandemijskom vremenu

U vremenima nesigurnosti u kojima živimo, menadžeri hotela i vlasnici manjih smještajnih objekata moraju se prilagoditi novim potrebama. Zatvaranjem granica i limitiranjem putovanja, uz ostale mjere Stožera, smještajni objekti morali su također zatvoriti svoja vrata što je utjecalo jako na njihovo poslovanje. 

 

Sada, više no ikada, potrebno je razmišljati kako pridobiti svakog novog gosta, od trenutka kada putovanja opet budu moguća. Ako već na tomu ne radite, uvelike kasnite,ali možda još nije prekasno da uhvatite zadnji vlak i pokojeg gosta u ovoj sezoni.

 

Ovdje prvenstveno mislimo na stvari za koje smo prije razmišljali “ne bi bilo loše imati”, a sada su odjednom postale krucijalne. Ovdje naravno pričamo o digitalizaciji vašeg poslovanja. Ako ste spremni poraditi na svojoj promociji nastavite čitati. 

 

Fokusirajte se na ono što vašem gostu treba i što on želi 
Razmislite malo što definira vaš brend. Što kao povratne informacije dobivate od vaših gostiju? Napravite istraživanje koje će biti želje i potrebe vaših budućih gostiju. Niste sigurni kako? Pročitajte naše istraživanje koje ćemo objaviti uskoro. Ako je vašim gostima važna sigurnost, pobrinite se da jasno iskomunicirate što u vašem objektu poduzimate i na koji način je vaše osoblje obučeno za čišćenje i dezinfekciju,a da poduzimajući sigurnosne mjere ne dovedete u pitanje ugodan boravak vaših gostiju.

 

Također, uzmite u obzir da će dosta gostiju tražiti aktivnosti na otvorenom jednom kada budu u mogućnosti kretati se pa ne zanemarite aktivnosti kao što je organiziranje piknika, jahanje konja, tradicionalni ručak u vinogradu itd.

 

Koristite se društvenim mrežama na internacionalnoj razini 
Nakon što ste definirali što vaš objekt čini jedinstvenim vrijeme je da pustite glas o tome. Zbog globalne karantene, ljudi provode 40% više vremena na društvenim mrežama. Dakle ako do sada i niste bili baš previše aktivni, vrijeme je da počnete.

 

Facebook, Instagram, Pinterest... Odaberite platformu(e) gdje su vaši idealni klijenti. Počnite komunicirati vaš brend kroz inspirativni sadržaj kako bi čitatelji sanjarili o predivnom odmoru. Postavite stol, stavite na njega najljepše i najsvježije namirnice, ili ih odvedite na putovanje prirodnim ljepotama koje okružuju vaš smještaj.

 

Odaberite najljepše slike i ispričajte priču čija svrha nije prodaja. Primjer bi bio da umjesto da pozivate na “bukiraj odmah uz 10% popusta” ispričate nešto o vrijednostima kojih se držite kod ophođenja s vašim gostima. Na primjer: “Ovdje u (ime vašeg hotela) dan započinjemo posluživanjem najsvježijih namirnica iz obližnjih OPGova,a da li ćete ostatak dana provesti uživajući suncem okupani na našem bazenu, obližnjoj plaži ili želite odjahati u suton u potpunosti je na vama. Naravno da ćemo vam rado u bilo kojem trenutku dati savjet i pomoći vam oko odabira i pri rezervaciji aktivnosti koje vas zanimaju. Od 11 svibnja 2020 ponovno smo otvoreni i primamo goste.”

 

Na taj način stvarate želju kod gostiju za iskustvima sličnog tipa kod vas. Nije loša ideja koristiti i hastagove. Ako na primjer imate objekt suvremenog dizajna koji je smješten uz more i objavljujete sliku predivnog pogleda iz vaše sobe na more, neki od izbora mogu biti #ime vašeg hotela, #roomwithaview, #hotelwithaview, #designhotel ili nešto slično. Instagram dozvoljava korištenje do 30 hashtagova, tako da možete pustiti mašti na volju. Ako se pitate kada je pravi trenutak za slanje ovakvih poruka, bio je jučer! Ali ako to već niste napravili jučer, možete danas!

 

Započnite s e-mail marketingom
Šaljite newslettere ili personalizirane mailove vašim gostima. Javite im da imate novu fleksibilnu politiku otkazivanja, pričajte im o mobilnom, onlice, bezkontaktnom check in-u, ili nečem drugom što poduzimate za njihovu sigurnost ili im samo javite da će uskoro doći trenutak kada će ponovno moći doći kod vas i uživati u svom odmoru.

 

Ostanite u kontaktu sa svojim prethodnim i budućim gostima, komunicirajte s njima jednom mjesečno, podsjetite ih da postojite, pokažite empatiju, i kažite im kako ne možete dočekati da ih (ponovno) vidite u živo!



Proširite vašu vidljivost na mnoge platforme za rezervacije
Dobar distribucijski miks vaše ponude na više platformi za rezervacije je sjajan način za povećati vidljivost vašeg smještaja, a onda kao posljedicu imati više rezervacija. Jeste li već prisutni na najpoznatijim platformama kao što je Booking.com, Expedia.com, Tripadvisor, AirBnB, postoje i manje poznati kanali koji za vas mogu imati presudnu ulogu u ovom trenutku. 

Ako vas brine kako upravljati kapacitetima vaših soba na svim ovim platformama, razmislite o channel manageru - štedi vam vrijeme,a povećava zaradu.

 

Optimizirajte vašu web stranicu 
Činjenica je da će 60% svih gostiju prije nego napravi finalnu rezervaciju, kao jedan od koraka posjetiti vašu web stranicu. A koliko od tih posjeta vi konvertirate u rezervacije? U posjeti weba, gosti traže bolje ponude, specijalne aranžmane koje ne mogu naći nigdje drugdje, ali i dodatne informacije o smještajnom objektu i okolici. Činjenica da samo imate web stranicu nije dovoljna. Uloga vaše web stranice je da pruža najbolje moguće korisničko iskustvo, da je optimizirana i u skladu s Googleovim algoritmom, da je dizajnerski lijepo posložena - jednom riječju da konvertira

 

Odberite slike najbolje kvalitete, naglasite najbolje što imate u objektu kao npr. Bazen, wellness, delux sobu ili stol prepun tradicionalnih delicija. Oglasite svoju dostupnost soba na booking engine-u, kako bi vaše sobe bile ažurirane u realnom vremenu i usklađene s ostalim kanalima na kojima oglašavate. Pružite vašim gostima jednostavan proces kompletiranja rezervacije i plaćanja kreditnom karticom online.



Napravite vlastiti webshop 
Ako imate hotel u ruralnom području ili OPG, odnosno surađujete s nekim susjednim na primjer te možete ponuditi domaći sir, vino, maslinovo ulje, marmeladu ili druge domaće i tradicionalne slastice, vrijeme je da napravite “digitalni dućan”.

 

Postavljanje online trgovine s integriranim plaćanjem ovih dana nije više toliko teško kao što je bilo nekada i kao što se čini. Jedan od jednostavnih primjera je WordPressova e-commerce web stranica. Na ovaj način vaši gosti mogu kupovati od vas klikom miša. Druga opcija je da ove proizvode nudite kroz upsell vaših soba, na postojećem booking engine-u. 

 

Kao zaključak možemo reći da se na ovu pauzu trebalo (treba) gledati kao na priliku za unapređenje vašeg poslovanja. Naučite vještinu digitalnog marketinga, isprobajte u praksi i usudite se primijeniti novi pristup. Budite kreativni kod nalaženja rješenja kako pristupate operativnom poslovanju i upravljanju resursima. Ostanite gostima na radaru putem društvenih mreža i marketing alata, konstantno ih podsjećajući na vaše postojanje. Jer naposljetku i vaši gosti baš kao i vi, jedva čekaju da sve završi kako bi uživali u zasluženom odmoru.

 

Laura Freire
Digital Marketing Specialist