Back to overview

Izabrati odgovarajući Hotel Management System

Izabrati odgovarajući Hotel Management System

Za Nezavisne Hotele postoje razne opcije za odabir Hotel Management Sistema. Možda nemate nikakav sistem, možda ne koristite pravi. Imate li sve u jednom (all in one) rješenje ili imate razdvojen  Property Management System  ,  Channel Manager  i  Booking Engine  ? Kako odlučiti što je najbolja opcija za vas? U RoomRaccoonu smatramo da se sve svodi na "6C"

 

CLARITY of Pricing (transparentne cijene)
Znate li unprijed koliko će vaš sistem koštati svaki mjesec. Transparentnost je ključ. Ako neko rješenje nije transparentno oko cijena na svojim web stranicama pitajte se zašto? Što vam ne govore? 

Gledajte rješenja koja traže fiksna plaćanja i pazite se rezervacijskih i skrivenih troškova. Mnoga vodeća rješenja neće vas tražiti ni potpisivanje dugoročnih ugovora ili se osiguravati otkaznim rokovima. Kvalitetna rješenja baziraju svoju strategiju na izvrsnim proizvodima i činjenici da ćete vi željeti biti klijent upravo zbog toga, a ne ugovora.  

 

COMPREHENSIVE Property Management System (opsežan PMS)
Prve stvari koje gledate su funkcionalnost i iskoristivost PMSa - da li ima što vi tražite? 

Nebitno da li su vam prioritet virtualni online check in, yield management, brendirani i fiskalizirani računi spojeni na eVisitor sustav, posebna izvješća, moduli za grupne i korporativne rezervacije, ili kalendar jednostavan za izradu modifikaciju i razumijevanje - trebate razumijeti što su vam su vam prioriteti i biti to u stanju iskomunicirati bilo kojem pružatelju usluga kojega razmatrate. 

Sve je veća potražnja velikog raspona usluga i programa (software-a) među nezavisnim hotelima koji se koriste za vođenje hotela. Trebate npr. biti u mogućnosti odabrati koji POS ili pristupni sustav želite koristiti, a sve to trebalo bi biti povezano sa vašim PMSom. Rješenja koja nude samo vlastite module i imaju ograničenja kod povezivanja sa drugim pružateljima usluga su zastarjela i sve se rijeđe koriste, a dominaciju preuzima izbor na slobodnom tržištu. Budućnost su upravo PMSovi koji to prepoznaju. Radite sa knjigovodstvom po vašem izboru, ili sistemima za upravljanje prihodima (RMS - revenue management system) odnosno upravljanje reputacijom (Reputation Management), a sve to kontrolirajte direktno iz funkcionalnosti kojega nudi vaš PMS.

U današnje doba, ne postoji potreba za fizičkom dostavom računa u vaše knjigovodstvo. Nitko ne želi posebno i ručno dodavati hranu i piće na račune unutar PMSa za svoj bar ili restoran. Automatizacija kroz integracije je odgovor. Na poslijetku, CLOUD (oblak) je stvar budućnosti i pobrinite se da prigrlite ovu tehnologiju. Pristup vašem sistemu u bilo koje vrijeme sa bilo kojeg mjesta trebao bi postati preduvjet poslovanja.

 

COMMUNICATION with the Guests (komunikacija s gostima)
Osigurajte da vaš sistem omogućava dostavu bitne informacije pravovremeno. Prilagodljiv komunikacijski sustav štedi vrijeme i poboljšava performanse. Dio vašeg brandinga je uvijek i iskustvo kojega gost ima u interakciji s vama i to nebitno da li:

  • pružate inicijalne informacije u vašoj instant potvrdi rezervacije
  • podjećate goste na bitne informacije prije dolaska
  • prodajete vertikalno (nadogradnja prodaje, upselling) kroz opcionalne dodatke (extras) i podižete nivo usluge kroz virtualni online check in
  • potičete goste da ponovno dođu kod vas kroz kodove za popuste nakon odlaska

 

CONVERSION through the Booking Engine (konverzije kroz vlastiti rezervacijski sustav)
Direktno je najbolje kada su u pitanju rezervacije. Ako vaš booking engine ne konvertira znači da ne radi.

Postoji veliki raspon savjeta i alata dostupnih kako bi vam pomogli postići konverzije - od prozora sa popustima (pop ups), dinamičkog usklađivanja cijena, do usklađivanja izgleda i osjećaja na rezervacijskom sustavu koji je u skladu sa vašom web stranicom. Iznad svega, način na koji vaš rezervacijski sustav treba funkcionirati jest pružanje brzog i jednostavnog gostu vizualno i sadržajno privlačnog iskustva. Ljudi su po prirodi nestrpljivi. Komplicirani procesi, previše skrolanja i klikova, neprivlačan izgled i gost odlazi u roku kraćem od minute. 

Također prema Booking.comu, više od 60% svih ljudi koji traže smještaj na njihovim stranicama, posjetiti će i direktnu web stranicu hotela u potrazi za rezervacijom. Radi li vaš direktni rezervacijski sustav ono što treba i da li koristite ove prilike?  

 

CHANNEL management (upravljanje kanalima)
Vaša strategija raspodjele (distribucije) trebala bi uključivati rad sa adekvatnim miksom kanala (OTA) koji će za vas proizvoditi rezultate. Booking.com i Airbnb su nesumnjivo prva dva po pitanju količine rezervacija kod nas, zatim idu kanali kao što su Expedia, Agoda, Tripadvisor itd., ali to ne znači da ne postoje i drugi, manje poznati koji rade dobro poput HRSa, ili Hotelbedsa.

Trebate prepoznati i koje OTAe birati s obzirom na vašu nišu. Da li se fokusirate na određeno geografsko područje? Ako imate luksuzni hotel, možda biste trebali razmisliti o Mr. & Mrs. Smith. Ako poslujete u turističkom ili poslovnom žarištu, možda trebate u razmatranje uzeti neki Global Distribution System (GDS) kao što je TravelPort. 

Trebate imati Channel Manager koji podržava vašu distribucijsku strategiju. Po pitanju stabilnosti veze i pristupa dodatnim funkcionalnostima, Booking.com ima samo odabranu količinu Premium Partnera u cijelom svijetu pa vam i to može biti svojevrsni putokaz, jer su Channel Manageri koji se mogu pohvaliti takvim priznanjem lideri na tom području. Iznad svega ostalog, izbjegavajte Channel Managere koji vam naplaćuju dodatno za svaku rezervaciju.  

 

CUSTOMER service (podrška korisnicima)
Podrška za nezavisne hoteliere i male iznajmljivače bi trebala biti jednostavna. Bez pozivnih centara, bez ticketing sistema, bez dodatnih troškova i bez ograničenja na pristup podršci. Ako imate problem ili trebate pomoć, treba postojati osoba koja vam pomaže da stvar riješite brzo. Najbolji način za provjeru proizvoda i podrške korisnicima je preko ranga na  Hotel Tech Report  ili jednostavno potražite ocjene i osvrte postojećih klijenata.

U RoomRaccoonu vrlo smo ozbiljni sa "6C". Nudimo sve spomenuto u ovom teksu i mnogo više. Ako razmišljate o korištenju Hotel Management Systema po prvi puta, ili mislite (sumnjate) da dobivate sve što trebate od trenutnog sistema koji koristite, javite nam se. Dobiti ćete demo račun tako da možete usporediti. Sigurni smo da ćete biti impresionirani.