Kako koristiti dinamička pravila određivanja cijena u hotelima

21 kolovoza, 2024 Nicky. M
Home > Apartmani, Bed and Breakfast, Hostel, Marketing, Technology > Kako koristiti dinamička pravila određivanja cijena u hotelima
Podijelite ovaj članak

Jesu li vas fiksne cijene spriječile da maksimalno iskoristite svoj prihod i potencijal popunjenosti? RoomRaccoon pruža nezavisnim objektima ultimativnu konkurentsku prednost s funkcionalnošću dinamičkog određivanja cijena koja je uključena u sve naše pakete bez dodatnih troškova. Ako ste novi u dinamičkom određivanju cijena, na pravom ste mjestu.

Kako bismo Vam pomogli započeti, sastavili smo niz preporučenih pravila koja možete koristiti takva kakva jesu ili ih prilagoditi specifičnim obrascima rezervacija Vaših gostiju.

Dinamička pravila određivanja cijena ukratko

Dinamičko određivanje cijena osigurava da su Vaše cijene konkurentne u pravo vrijeme. Kada je potražnja velika i ima manje dostupnih soba, cijene rastu. Kada je potražnja niska i više je dostupnih soba, cijene padaju. Kao korisnik RoomRaccoona, možete kontrolirati varijable koje određuju kada bi trebalo doći do prilagodbi cijena, na temelju podataka u stvarnom vremenu, a te se prilagodbe mogu primijeniti na različite kategorije soba i njihove povezane planove cijena.

Koje uvjete možete kontrolirati?

 

RoomRaccoon dynamic pricing rules

Raspon datuma:

Odredite vremensko razdoblje tijekom kojeg će ovo pravilo biti na snazi. Ovo je izborni dio, savršen za upravljanje kampanjama.

Popunjenost:
Odredite broj soba ili kategorija soba koje moraju biti rasprodane prije nego što pravilo određivanja cijena stupi na snagu.

Dani prije dolaska:

Definirajte broj dana prije prijave kada bi pravilo trebalo stupiti na snagu.

Prilagodba cijene:

Postavite postotak za koji će se cijena sobe smanjiti ili povećati. Također možete razmotriti uvjet stop-sell, koji će automatski postaviti cijenu odabranog plana tarifa na nulu i učiniti sobu nedostupnom za rezervaciju.

Room Category:
Primijenite pravilo na određene planove tarifa za svaku kategoriju sobe, osiguravajući pravu strategiju za različite tipove soba i planove tarifa.

Kako stvoriti pravilo dinamičkog određivanja cijena

Preporučena pravila dinamičkog određivanja cijena od RoomRaccoona

Sljedeći odjeljak objašnjava preporučene skupove pravila, prilike koje oni pružaju i kako funkcioniraju prilagodbe cijena. Međutim, možda nisu prikladna za sve vrste smještajnih objekata. Pri razvoju strategije dinamičkog određivanja cijena važno je razumjeti trendove ponašanja rezervacija Vašeg poslovanja.

Na primjer, ako se Vaše poslovanje oslanja na rezervacije unaprijed, možete iskoristiti prednost smanjenih cijena za manji postotak kako biste privukli rane rezervacije i poboljšali novčani tok.

Preporučeni skup pravila 1: Dostupnost u posljednjem trenutku.

Što to znači?

Dostupnost u posljednjem trenutku odnosi se na ponudu soba gostima koji rezerviraju u kratkom vremenskom okviru prije datuma prijave. Obično se ovo može kretati od rezervacija za isti dan do rezervacija napravljenih do tri dana prije dolaska.

Prilika

Možete maksimalno povećati popunjenost nudeći atraktivne ponude za posljednji trenutak gostima koji rezerviraju u kratkom vremenskom okviru. Uostalom, zauzeta soba po nižoj cijeni je bolja od nepopunjene, zar ne?

Kako funkcionira ovo pravilo dinamičkog određivanja cijena?

Najvažnija varijabla u ovom pravilu dinamičkog određivanja cijena je ‘dani prije dolaska.’ Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti smanjene za 20% kada je dostupnost soba između 20% – 100% i nijedna soba nije prodana unutar 0 do 2 dana prije dolaska.

Preporučeni skup pravila 2: Kasna dostupnost

Što to znači?

Kasna dostupnost odnosi se na sobe koje ostaju neprodane kako se datum prijave približava. Obično se ovo odnosi na rezervacije napravljene 7 dana ili manje prije dolaska.

Prilika

Možete maksimizirati popunjenost snižavanjem cijena kako biste privukli goste iz određenih segmenata putnika, poput spontanih putnika (putnici s ruksakom i digitalni nomadi) i poslovnih putnika s iznenadnim planovima putovanja.

Kako funkcionira ovo pravilo dinamičkog određivanja cijena?

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti smanjene za 10% kada je dostupnost soba između 25% – 100% i nijedna soba nije prodana unutar 3 do 7 dana prije dolaska.

Preporučeni skup pravila 3: Dugoročna visoka potražnja, dugoročna vrlo visoka potražnja i dugoročna super visoka potražnja

Što to znači?

U usporedbi s kratkoročnim vrhovima u potražnji (veliki događaji ili vikendi), dugoročna visoka potražnja odnosi se na produžene periode tijekom kojih potražnja za hotelskim sobama ostaje dosljedno visoka kroz dulje razdoblje.

Prilika

Samci i obitelji koji planiraju odmore, posebno u popularnim turističkim destinacijama, često prave rezervacije unaprijed kako bi osigurali svoje željene datume i lokacije. Putnici koji žele provesti praznike poput Božića ili Nove godine u specifičnim destinacijama također obično rezerviraju unaprijed kako bi osigurali dostupnost tijekom vrhunskih razdoblja.

Štoviše, velike korporacije ili organizacije koje planiraju sastanke, nagrade, konferencije i događaje (MICE) često unaprijed prave rezervacije hotela kako bi osigurale potrebne objekte i smještaj za svoje sudionike.

Kako funkcioniraju ova pravila dinamičkog određivanja cijena?

Najvažnije varijable koje treba uzeti u obzir su ‘dani prije dolaska‘ i ‘dostupnost‘.

Dugoročna visoka potražnja

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti povećane za 10% kada je dostupnost soba između 60% – 80%, a do dolaska ima 180 do 360 dana.

Dugoročna vrlo visoka potražnja

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti povećane za 20% kada je dostupnost soba između 40% – 59%, a do dolaska ima 180 do 360 dana.

Dugoročna super visoka potražnja

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti povećane za 30% kada je dostupnost soba između 1% – 39%, a do dolaska ima 180 do 360 dana.

Preporučeni skup pravila 4: Srednjoročna visoka potražnja

Što to znači?

Srednjoročna visoka potražnja obično se odnosi na razdoblje od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci prije datuma dolaska. Ovaj vremenski okvir je kraći od šestomjesečnog razdoblja povezanog s dugoročnim planiranjem, ali duži od kasne dostupnosti.

Prilika

Prozor za rezervacije obično je pod utjecajem neposrednih potreba ili spontanog putovanja, kao i velikih praznika, lokalnih festivala, školskih praznika, srednjih odmora, korporativnih događaja i velikih konferencija najavljenih nekoliko mjeseci unaprijed.

Kako funkcionira ovo pravilo dinamičkog određivanja cijena?

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti povećane za 15% kada je dostupnost soba između 1% – 25%, a do dolaska ima 90 do 179 dana.

Preporučeni skup pravila 5: Kratkoročna visoka potražnja

Što to znači?

Kratkoročna visoka potražnja odnosi se na iznenadni ili sezonski vrhunac u potražnji za hotelskim sobama koji se događa tijekom kratkog razdoblja.

Prilika

Prozor za rezervacije obično je vođen čimbenicima povezanim s posebnim događajima, poput Eras Toura Taylor Swift, koji je doveo do porasta stopa popunjenosti hotela u Chicagu gotovo na 97%. Ovi događaji obično su neočekivani, ali su izvrsne prilike za povećanje popunjenosti i maksimiziranje prihoda, stoga je najbolje uvijek biti pripremljen.

Kako funkcionira ovo pravilo dinamičkog određivanja cijena?

Ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaše će cijene biti povećane za 15% kada je dostupnost soba između 1% – 20%, a do dolaska ima 30 do 89 dana.

DYNAMIC PRICING HOTELS

Bonus pravila

Zaustavljanje prodaje nenaplativih tarifa

Što to znači?

Možete postaviti pravilo za zaustavljanje prodaje kako biste sakrili svoju nenaplativu tarifu na temelju specifičnih varijabli.

Prilika

Nenaplative tarife koriste i hotelima i gostima. Često su snižene kako bi se potaknuli gosti na obvezu, a hotel može uživati u pologu plaćanja za poboljšani novčani tok. Međutim, ovaj tip tarifa često je učinkovitiji za hvatanje rezervacija unaprijed.

To je zato što su putnici manje skloni otkazivanju bliže datumu dolaska, budući da su već finalizirali svoje planove putovanja. Kao rezultat toga, imat ćete priliku naplatiti punu cijenu sobe bez potrebe za nuđenjem sniženih tarifa. Osim toga, većina hotela također je obično zaštićena svojim pravilnikom o otkazivanju bliže datumu dolaska.

Kako biste koristili pravilo za zaustavljanje prodaje?

Obično biste aktivirali pravila za zaustavljanje prodaje počevši od 30 dana prije datuma dolaska. Na primjer, ako aktivirate ovo pravilo određivanja cijena, Vaša snižena nenaplativa tarifa bit će skrivena kada ima 24-30 dana prije dolaska.

Pravila temeljena na konkurenciji

 

Dynamic pricing for hotels

Što to znači?

Pravila dinamičkog određivanja cijena temeljena na konkurenciji omogućuju Vam da prilagodite svoje cijene u stvarnom vremenu na temelju aktivnosti i dostupnosti cijena vaših konkurenata.

Prilika

Otključavanjem nadogradnje RaccoonRev, možete pristupiti CompSet nadzornoj ploči koja vam prikazuje podatke o cijenama u stvarnom vremenu za Vaša tri glavna konkurenta. Ova funkcionalnost omogućuje Vam da jednostavno usporedite svoje cijene s cijenama konkurenata i aktivirate pravila određivanja cijena temeljena na CompSet-u, osiguravajući da uvijek ostanete konkurentni i osvojite tržište.

Kako funkcioniraju pravila dinamičkog određivanja cijena temeljena na CompSet-u?

Možete odabrati između tri akcije dinamičkog određivanja cijena na temelju aktivnosti konkurenata:

  1. Ako su jedan ili svi Vaši konkurenti rasprodani, možete aktivirati pravilo za povećanje Vaših tarifa.
  2. Ako je određena kategorija soba kod konkurenta rasprodana, možete aktivirati pravilo za povećanje cijena sličnih kategorija soba ili planova cijena.
  3. Ako cijene Vaših konkurenata padnu, možete aktivirati pravilo za smanjenje Vaših tarifa.

Case study dinamičkog određivanja cijena s Bull Auberge-om

“S RoomRaccoon-om, Bull Auberge je iskoristio snagu naprednih alata za određivanje cijena kao što su RaccoonRev i Dinamičko određivanje cijena. RaccoonRev im omogućuje usporedbu svojih tarifa s cijenama konkurenata u njihovom području, a implementirali su sofisticirana pravila dinamičkog određivanja cijena kako bi zadovoljili potražnju, ponekad čak i godinu dana unaprijed. Korisničko sučelje pojednostavljuje operacije, a automatizirana ažuriranja tarifa štede im dragocjeno vrijeme.”

Zakažite besplatnu online demonstraciju RoomRaccoon-a prilagođenu specifično Vašim potrebama u upravljanju nekretninama i ciljevima profita. Razgovarajte s jednim od naših stručnjaka već danas.

Author Image

Nicky. M

Nicky is RoomRaccoon's Senior Content Manager, combining a love for travel with a practical approach to improving hotel performance through tech and insightful tips. Join her journey where travel, hospitality, and technology meet.

Povezani članci