Back to overview

Da li vaš posao "sretno raste"?

are-you-happily-supersizing

Kladim se da se možete prepoznati u jednom ili čak oba scenarija: 

A. Događa vam se da ne uspijevate prodati svoje premium sobe ili upgrade standardnih soba

B. Niste zadovoljni što morate plaćati OTA provizije na pakete koji na primjer uključuju jela i slično

Pa pogodite što? Niste sami! Zašto ne biste stoga prodali osnovnu sobu putem rezervacijskog kanala, a doručak ponudili kroz upsell? Ali onda se sigurno pitate koliko će uspješno biti vaše osoblje u prodaji dodatnih stavki na recepciji? Kako će na to reagirati gost koji tek stiže s puta umoran? 

Drugi scenarijo su često neprodane superior sobe… Koliko često vam se to događa? Gubite prihod od neprodane superior sobe, a s druge strane znate da biste mogli prodati još koju standard sobu kada biste ju samo imali slobodnu… Ali naposljetku dan je izgubljen, soba nepovratno nije unovčena,a gost je završio negdje drugdje… 

Smatram da bi svi vi mogli i trebali nuditi pravovremene i cjenovno prihvatljive stavke, kao što je upgrade na superior sobu, doručak, boca šampanjca na dočeku itd. Na taj način povećavate svoj RevPAR kroz povećani broj prodanih soba, ali i prihod po svakoj prodanoj sobi. 

Kao dio automatiziranog maila prije dolaska gosta, možete uključiti link za online check in te pravovremeno ponuditi jednostavan i efikasan upgrade. “Jer softver se neće zacrveniti pred gostom dok ga pita: želite li kupiti još nešto od nas?!” Isprobajte i uvjerite se i sami zašto je RoomRaccoon najkompletnije, najjednostavnije i najbrže rastuće sve u jednom softversko rješenje za smještajne objekte. 

Tymen van Dyl

Su-osnivač RoomRaccoon