Back to overview

Da li ostati 'otvoren' online i zimi

rsz_erik_odiin
 
Ne tako rijetko koliko bih htio, čujem od pojedinaca koji se bave iznajmljivanjem smještajnih objekata kako nema smisla biti aktivan online zimi ako pričamo o sezonskim objektima.
 
Odlučio sam stoga podijeliti s vama nekoliko misli, ali i činjenica koje su vam svima dostupne putem Google trend analiza... 
 

Ustaljena praksa kod pružatelja usluga smještaja koji su sezonskog karaktera u Hrvatskoj jest potpuna “hladovina nakon ljeta”, odnosno hibernacija do idućeg proljeća.

Jer dok je objekt zatvoren, zašto bi se uopće itko bavio rezervacijama?  Jer objekt je ionako zatvoren pa čemu onda … ? Krivo !!!

 
Pogled na sliku Trend 1 pokazuje da je na Google pretraživanjima u 2019.g. Hrvatska pretraživana najviše u periodu između sredine listopada pa do kraja godine pod pojmom "croatia holidays 2020” i to tako da je potražnja porasla sa 26% godišnjeg prosjeka na 100% u tom kratkom periodu. Koliko ste od ukupnog broja pretraživanja vi osobno profitirali? Koliko je gostiju u tom periodu bukiralo vaš smještaj direktno na web stranici bez provizija?
 
 
Međutim, uvijek ima onih koji mogu reći to je bilo pa prošlo, ništa od toga ove godine i tako dalje … Pa najbolje da pitamo Google opet …
 
Na slici Trend 2 i Trend 3 možete vidjeti kako je uz minimalne razlike u kolovozu, potražnja za Hrvatskom podjednaka za godine 2020 i 2021.g. što znači da je bilo više last minute rezervacija za ovu godinu, ali je bio i jednak broj onih koji su pretraživali Hrvatsku kao svoju destinaciju za 2021.g. Vidimo da potražnja ne opada ni trenutno i da se drži na nekom prosjeku od 40% ukupne potražnje u zadnjih 90 dana. 
Koliko ste od tih rezervacija vi zaprimili putem vaše web stranice direktno i bez provizija?
 
 
 
Kakva će točno biti 2021.g.? Nitko ne zna 100% !!! Ali ono što znamo 100%, jest da ako vas potencijalni gosti ne pronalaze na internetu, ako ne nudite mogućnost direktnih rezervacija koje su im primamljive, oni će sada ili u nekom budućem trenutku bukirati negdje drugdje - kao posljedica pretraživanja koja se događaju sada kada im vi niste bili dostupni.
 
 
Radite na svojoj budućnosti na vrijeme - a to znači već danas!
 
Vicenco, RoomRaccoon Hrvatska Country Manager
 
Pogledajte RoomRaccoon modul za direktne rezervacije!