Back to overview

6 dnevnih zadataka za koje niste znali da ih možete automatizirati

6 dnevnih zadataka za koje niste znali da ih možete automatizirati

Postoje mnoge stvari koje se mogu automatizirati, ali ponekada je teško odlučiti što točno automatizirati, a da se pri tom ne izgubi osobni dodir s gostom, kao što je recimo slučaj na recepciji. Možda radite toliko sati da vaš posao utječe i na obiteljski život i pitate se kako bolje iskoristiti svoje vrijeme. U ovom tekstu možete pronači 6 primjera aktivnosti koje možete automatizirati zahvaljujuči RoomRaccoonu, a kao rezultat nećete imati udaljavanje od gostiju nego naprotiv - više vremena da se gostu posvetite na kvalitetan način! Ili ako želite, da dobijete više vremena za neke druge aktivnosti.

1. Komunikacija s gostima
Šaljete li na dnevnoj bazi informacije kako vas pronaći? Ili biste željeli znati vrijeme dolaska gosta? Svaki oblik komunikacije koji uključuje informacije poput potvrda, otkaza, komunikacije prije / za vrijeme / nakon boravka možete automatizirati. Takvu komunikaciju možete i dodatno prilagoditi na način da uključite svoj brand ili npr. ime gosta itd. 

2.  Yield  (prinos)
Kada pričamo o yield managementu (upravljanju prinosima), pričamo o dinamičkim cijenama. Zamislite kao primjer neki kišni dan u kojem ste potpuno prazni. Možda u tom trenutku razmišljate o spuštanju cijena. Ili vas samo mjesec dana dijeli od datuma kada imate jako veliku popunjenost i možda želite povećati cijenu? Pa za vašu informaciju, RoomRaccoon to sve može napraviti za vas automatski.

3. Plaćanja
Sada je lakše no ikada dobiti unaprijed novac za rezervacije. Gostu je proces kupovine pojednostavljen i on kupuje direkto sa web stranice, a vi dobivate novac direktno na vaš bankovni račun. Drugi primjer je telefonski poziv gdje između ostalog gost želi unaprijed platiti. Nema problema! Pošaljite mu zahtjev za plaćanje jednim Klikom i gost može iz svoje kuće vrlo jednostavno obaviti plaćanje.

4. Statistika
Što je za vas dobar mjesec? Koja soba je bila najviše iznajmljivana? Koja je prosječna cijena koju ste naplatili, Ili prihod po dostupnoj sobi? Jednostavno otvorite stranicu sa statistikama i saznajte! Sada se možete pozdraviti sa Excel tablicama.  

5. Nepotpune isplate
Imate li kontrolu nad plaćanjima? Da li su vam sve rezervacije plaćene? U RoomRaccoonu imate opciju za procesuiranje svih rezervacija sa iznosima koji su ostali ne plaćeni. Možete npr. slati i napomene za sva preostala plaćanja jednim klikom miša.

6. Channel Manager
Da li još uvijek skačete sa jednog extraneta na drugi kako bist uskladili cijene i izbjegli dupla bukiranja? Možete uštedjeti mnogo vremena uz RoomRaccoon zato što sve svoje sobe možete sinkronizirati iz jednog sučelja i slati informacije različitim portalima istovremeno. Mi smo Booking.com Preferirani Partner tako da vam je s nama zagarantirana maksimalna sigurnost kod ovih vrsta ažuriranja informacija. 

RoomRaccoon your najbrže rastuće sve u jednom (all-in-one) rješenje u svijetu. Samo jedan login (prijava) i dobivate pristup sustavu za upravljanje cjelokupnim biznisom. Uz pomoć  Booking Engine a povećavate direktne rezervacije (naši klijenti u prosjeku imaju povećanje za 27%), širite se na tržištima i povećavate zaposlenost vaših resursa kroz Channel manager  koji istovremeno i u realnom vremenu sinkronizira informaciju sa svim kanalima, a pruža i mogućnost jasnog pregleda vaših rezervacija.

Isprobajte besplatno !