6 dnevnih zadataka za koje niste znali da ih možete automatizirati

24 siječnja, 2023 Nicky. M
Home > Technology > 6 dnevnih zadataka za koje niste znali da ih možete automatizirati
Podijelite ovaj članak

Postoji mnogo stvari koje možete automatizirati, ali ponekad je teško odlučiti zadatke zaista vrijedi automatizirati, a da pritom ne izgubite osobni pečat i kontakt s gostom, kao što je kontakt na recepciji.

Ako radite dugo i želite bolje utrošiti svoje vrijeme kako biste ostvarili bolju ravnotežu između posla i privatnoga života, onda je ovo zaista pravi članak za vas.

Pripremili smo vam popis šest dnevnih zadataka i aktivnosti koje možete automatizirati uz pomoć RoomRaccoona i koji će vam pomoći da budete što učinkovitiji te vam ujedno ostaviti dovoljno vremena da se posvetite drugim bitnim stvarima.

1. Komunikacija s gostima

Šaljete li svojim gostima svakodnevno upute kako vas pronaći ili želite saznati njihovo očekivano vrijeme dolaska?

Počnite automatizirati svu standardnu komunikaciju koju šaljete svojim gostima kao što su potvrda rezervacije, otkazivanje, komunikacija prije, za vrijeme i nakon boravka.

Možete čak prilagoditi ove e-poruke podacima o korisnicima i dodatno ih personalizirati na način koji odražava vaš identitet, odnosno identitet vašeg hotela i smještaja.

2. Dinamičke cijene (prinos)

Možete li zamisliti da ne morate svakodnevno ručno mijenjati cijene svoga smještaja kada želite imati posebnu ponudu. Yield management (upravljanje prinosima) označava dinamičke cijene.

Uzmimo kao primjer neki kišni dan izvan sezone u kojem ste potpuno prazni. Možda u tom trenutku razmišljate o spuštanju cijena. Ili možda želite povećati cijenu zbog predviđanja visoke sezone i velike popunjenosti. Upravo to RoomRaccoon može automatski odraditi umjesto vas.

3. Plaćanja

Danas je lakše no ikada dobiti uplate rezervacija unaprijed. Gostu je proces kupovine pojednostavljen i on kupuje direktno na internetskoj stranici, a iznos se direktno prenosi na vaš bankovni račun.

Ako netko od vaših gostiju želi uplatiti akontaciju, jednim klikom možete gostu podijeliti poveznicu za plaćanje s točnim iznosom koji kost može uplatiti iz vlastitog doma.

4. Statistika

Jeste li imali dobar mjesec? Koja soba je bila najviše popunjena? Koja je prosječna popunjenost smještaja? Ili prosječna cijena?

Jednostavno otvorite RoomRaccoonovu stranicu statistike i saznajte sve podatke! Sada možete zaboraviti na ručno popunjavanje Excel tablica.

5. Nenaplaćene rezervacije

Imate li kontrolu nad plaćanjima? Jesu li vam sve rezervacije plaćene? U RoomRaccoonu imate opciju koja vam automatski omogućuje generiranje svih rezervacija koje čekaju plaćanje.

Jednim klikom možete generirati podsjetnike za takve rezervacije kako plaćanja ne bi bila zaboravljena.

6. Ažuriranje dostupnosti i cijena

Provjeravate li i dalje ekstranet svakog prodajnog kanala kako biste ažurirali cijene i dostupnost uz rizik i izbjegli dupla bukiranja?

Uz RoomRaccoon možete uštedjeti mnogo vremena jer vam njime omogućujemo sinkronizaciju svih soba iz jednog sučelja te slanje informacija različitim portalima istovremeno. Mi smo Booking.com-ov Prioritetni partner tako da vam jamčimo maksimalnu u ažuriranju informacija.

RoomRaccoon je najbrže rastuće sve u jednom (eng. all-in-one) rješenje u svijetu. Sa samo jednom prijavom dobivate pristup sustavu za upravljanje cijelim poslovanjem. Uz pomoć Booking Engine:

  • možete povećati direktne rezervacije (naši klijenti imaju prosječno povećanje za 27 %),
  • širiti se na tržištu
  • optimizirati radne zadatke i uštedjeti vrijeme kroz Channel manager  koji automatski ažurira sve prodajne kanale te daje uvid u vaše rezervacije.

Kliknite ovdje i besplatno isprobajte!

Author Image

Nicky. M

Nicky is RoomRaccoon's Senior Content Manager, combining a love for travel with a practical approach to improving hotel performance through tech and insightful tips. Join her journey where travel, hospitality, and technology meet.

Povezani članci