Pravni subjekti dužni su voditi knjigovodstvo i izrađivati financijske izvještaje. Cijena koju plaćate knjigovodstvenim servisima ovisi o vašoj veličini, količini informacija koje servis za vas obrađuje odnosno utrošenom vremenu.

Prema našim podacima, u prosjeku na globalnoj razini hotelijeri plaćaju 20€ po sobi mjesečno za takve usluge. Razmislite da li je došlo vrijeme za uštede i na ovom polju.

 

Kako možete uštedjeti na knjigovodstvenim troškovima?
RoomRaccoon se može spojiti s raznim knjigovodstvenim programima. Na taj način, podaci se direktno razmjenjuju s vašim knjigovodstvom. Vaš knjigovođa to više ne mora raditi ručno. To vašem knjigovođi štedi vrijeme, umanjuje mogućnost pogreške,a vama bi trebalo donijeti uštedu na knjigovodstvenom planu.

 

Kako integracija radi?
Svake noći, svi računi se šalju iz PMSa prema vašem knjigovodstvu. Sve komponente (smještaj, dodaci, porezi itd.) se povezuju s unaprijed definiranim kontima. RoomRaccon preuzima na sebe postavljanje inventara konta, mapiranje i aktivaciju. Naravno, nadgledamo i operativno razmjenu informacija između dva sustava.

 

S kojim smo programima povezani?
Od velikih globalnih imena tu su:

QuickBooks
Xero
SAGE

 

Trenutno pregovaramo sa nekoliko knjigovodstvenih lokalnih rješenja iz Hrvatske i otvoreni smo za sve vrste prijedloga. 

 

Nemate ni jedno od gore navedenih rješenja?
Bez brige! RoomRaccon nudi financijska izvješća po kontima koje možete preuzeti (download) iz našeg sistema i podignuti (upload) u vaš knjigovodstveni program klikom miša. 

 

Kroz ova izvješća imate automatski uvid u financije vašeg smještaja. Npr možete vidjeti koliko ste dodataka naplatili u usporedbi sa samim smještajem i slično. Koristeći ove izvještaje nema potrebe za vođenjem dodatnih evidencija kroz excel tablice niti ručne obrade podataka.

 

Dobro je znati!
I za ovakve integracije naplaćujemo fiksne iznose nebitno o broju računa koje ćete vi kreirati kroz sustav na mjesečnoj bazi. 

 

Želite započeti s korištenjem odmah?
Kontaktirajte nas za više informacija!